2010. október 11., hétfő

Things..

Sziasztok!


Helyzet van. Mégpedig az, hogy egy kicsit el vagyunk keseredve. Igen, én, Szil is :/
Azt látjuk, hogy szeretitek a történetet, és hogy olvassátok is (számláló), de nem kapunk erről elegendő visszajelzést. Sem a chatben, sem a kommentekben. Így viszont kicsit megcsappant a lelkesedésünk - ami sztem érthető is -, amellett, hogy alkotói válságba is kerültünk.

Az oké, hogy nekem pl mondjátok páran, milyen király a sztori (pl HP chatben szokta mondani Szofi), és az is oké, hogy anett, sourire itt nyomulnak, amikor frisselünk, de egyébként?
Rendben, suli van, szeptember óta kisebb a forgalom a blogokon. De nekünk akkor is hiányzik az, hogy lássuk értelmét csinálni. Mert szívvel-lélekkel tesszük. És az a helyzet most, hogy már nem látjuk értelmét csinálni..

Én személy szerint imádom a sztorit, és most, amikor beszéltem erről Jennyvel, aki hozzám hasonlóan el van keseredve, még a könnyek is csípni kezdtek (nyugi, lenyeltem őket), hogy tényleg.
Ami melót mi belefeccölünk, szerintem megérdemelne egy kevéske visszajelzést.

DE! Itt nem arra gondolok, hogy most sorban mindenki névtelenül elkezdjen kommentelni, hogy "szia! ez szuper volt! puszi Xy.", hanem tartalmas, fejezetre kiterjedő kommenteket szeretnénk. LEGALÁBB 20-AT PER FEJEZET, UGYANIS HATVANVALAHÁNY KÖVETŐNK VAN! Nem, nem elég a pipa! Én sem egy szót szoktam írni a fejezetbe, hogy pl "szex", hanem kifejtem, mi van.

Ha ez így nem pálya nektek, akkor szorri, de nekünk sem lesz pálya. Vagy bezárjuk a blogot, vagy pedig lekorlátozzuk, és csak az kaphat rá engedélyt, hogy olvassa, aki ad egy e-mail címet, és esetleg a neve már fel is tűnt itt kommentben.

Az most nem érdekel, hogy olvasol-de-nem-komizol.

Mi is dolgozunk ezért, hogy ti olvashassatok. Nem keveset. Ha csak magunknak írnánk a sztorit, nem lenne kint, hogy "kedd: Szil, péntek: Jenny" meg hasonlók. Hanem pakolnánk, amikor kedvünk tartja, vagy ha nem tartja, akkor nem.


Ez most elég ultimátum-szagú, de az elején még úgy véltétek, hogy jó a történet. Mi változott?? Szeretném, ha legalább ezt kifejtenétek.


A helyzet másik fele az, hogy most egy hetet még szünetelünk.
Sem most kedden, sem pénteken nem lesz új friss.
Jövő héten kedden fogom én (Szil) rakni a következőt, amennyiben:


MOST HÉT PÉNTEKIG leszttek szívesek megindokolni, mire fel ez a nagy érdektelenség.
Komolyan érdekel. Hétvégén pedig összedugjuk a fejünket Jennyvel, hogy mit tegyünk. Korlátozzuk csupán, vagy hagyjuk abba?
Ha az abbahagyás mellett döntünk, akkor kaptok majd egy közösen írt, csinos befejezést, valamikor.
Ha a lekorlátozás mellett, akkor majd arra kérünk mindenkit, hogy írjon egy e-mail címet kommentbe ahhoz a bejegyzéshez, amelyben hétvégén fogjuk közölni a döntést.


Köszönöm a figyelmet!


Szil


UI: KIEGÉSZÍTÉS!!!

EMBEREK, nem követelni akarjuk mi a komikat, hanem kérni!
És nem hiszem, hogy megoldhatatlan pl az, hogy ne tűnjön el az éterben:
Hogy: megírod egy word docba, amit akarsz, majd CTRL C aztán CTRL V.


VAGY!!


Ha nem engedi elküldeni a blogger, van e-mail lehetőség. Kértek egy címet pl chatben, mert oké, látom, nincs kiírva a közös mélcímünk (máris orvosoltam), de! Mindkettőnknek van sajátja.

Itt nem arról van szó h egyfolytában nyomassátok a véleményt. Nem is kellenek oldalak. És tudom, hogy sokatoknak nincs ideje, energiája, stb épp olvasás után nyomatni egyet. DE! Nekem is van családom, ezer más dolgom, depreszióm, fáradtságom, alvatlanságom, és kikészültségem. Sokszor már remegek az idegtől, vagy éppen úgy alszom el hajnalban, hogy az ölemben a laptop, az ujjam a billentyűzeten.


Mégis! HALLOTTÁTOK VALAHA h azért nem frisseltem volna, mert mondjuk aznap szar napom volt? Bocs, de egy fejezet megírása tovább tart, mint két sor kommenté. És egyéni probléma, ha fáradt vagy, én is az vagyok. Aki közelebbről ismer, az tudja. És szoktam panaszkodni?? Nem bántani akarlak ezzel benneteket, de ne csak a ti oldalatokat lássátok már meg. Itt is állnak (ülnek) emberek, az írók, akik törekszenek a maximumot nyújtani. Ezért szerintem elvárható egy kis "hála".


Most kezdem magam rohadék komifüggőnek érezni és nem jó érzés, szerintem én vagyok a majdnem egyetlen, aki soha eddig nem követelt meg egyetlen kommentet sem, úgyhogy most inkább befejezem. Csak elmondtam a véleményem.


Köszönöm szépen mindenkinek őszintén, aki eddig hozzászólt a bejegyzéshez, és előre annak, aki majd csak most fog!!


Puszillak benneteket! Szil

32 megjegyzés:

  1. sziasztok!!!
    UHHH, csajok, megértem:SSS
    én is le vok most egy kicsit maradva... ne haragudjatok, de pótolom...
    és tök elhiszem, h baromira elkeserítő, amikor alig érkezik visszajelzés...
    de kérlek ne hagyjátok abba, én nagyon szeretem a történetet, és tudom, hogy ti is így vagytok vele... de természetesen elfogadom a döntéseteket, akárhogyan is lesz...
    (várom a kövit:D)

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok.
    TEgértem a helyzeteteket, és elismerem nagyon sokan hibásak vagyunk, amiért eddig ne írtunk semmien véleményt. Igazából szerintem nincs konkrét oka, mert a történet változatos, igzalmas és lendületes, élvezet olvasni. Mindössze az emberek nemigen értik meg milyen nagy bátorítást jelenthet egyegy komi, értékelés.
    Jóideig én is a blogírokhoz tartoztam, de egy "baleset" miatt sokáig képtelen voltam net vagy akár számítógép közelébe kerülni. ÉS hihetetlenül rossz volt, hogy azok akik eddig "velem voltak" most egyszerűen érdektelenné váltak.
    Sok író is, akiket olvastam ezidő alatt eltűntek, gyakorlatilag megszűntek létezni. Most kezdek visszatalálni azokhoz az oldalakhoz, amiket anno olvastam, 2-3 rész erejéig...
    A másik ok talán az lehet, hogy nem tudja elküldeni az illető a komit, mert anno emlékszem nekem sem sikerült.
    A döntéseteket én is elfogadom, nem beleszólni akarok, csak úgy gondoltam megosztom veletek.
    Detty

    VálaszTörlés
  3. Detty köszönjük!

    Nem az a baj, hogy nem jön komi, én spec kifejezetten utálom azokat, akik kommenthatárt szabnak (vagyis a komihatár szót utálom), de most egyszerűen akkora a válság, hogy kénytelenek voltunk ehhez a megoldáshoz folyamodni. Mert nincs értelme úgy erőt, energiát és időt fektetnünk valamibe, aminek nincs visszhangja. És itt egyre kevésbé van. Mi hozzuk hétről hétre a fejiket, és semmi válaszreakció.
    Ha nem tennénk blogra, akkor is írnánk csak akkor a saját szórakoztatásunkra, és ennyi. Az más volna. De így, hogy a nyilvánosság elé tárjuk és a Követők modul szerint elméletileg csomóan olvassák, fura, hogy nulla szinte a visszajelzés - tisztelet a kivételnek.
    Így meg kicsit elkeserítő csinálni, ez tény.
    Én a saját blogjaimon is alig 2-3 komit ha kapok, a 140 meg a 49 követők ellenére, de ez engem nem érdekel.. Az a saját más tésztám. Itt viszont gondolok az alkotótársamra is. És a közös művünkre. Amit ha már egyszer csinálunk és szerintetek jól - akkor igenis jól esne egy pár sornyi vélemény a 68 embertől legalább.
    De nem kötelező :D Ahogy olvasni sem. Meg nekünk írni nem :) :/
    Még alszunk rá!
    De köszi a véleményt!
    Neked is, Anett (LLL)

    Szil

    VálaszTörlés
  4. ja és aki nem tudja elküldeni a kommentet, az tud szólni a chatben, h gáz van, és segítünk..
    vagy nem tud - ebből a fajtából volt több.. ezek szerint

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok!
    Erre most nagyon nem számítottam:S
    Sajnálom, hogy nem írtam kommentet, de egy kicsit le vagyok maradva:S Mindjárt be is pótlom a lemaradásom, csak előbb még ezt leírom.
    Tudom, hogy nincs mentség, de a hülye iskola miatt nem volt időm írni kommit, sőt még olvasni se:s
    Szerintem a kommentek hiányának az egyik oka az az, hogy az emberek lusták! Nem akarok senkit megbántani! Én is szoktam nagyon sűrűn lusta lenni, és van hogy azért marad el a kommi írása!
    Most nem akarok kibúvót keresni magamnak! Sőt! Tudom, hogy nagyon is hibás vagyok!
    Kérlek ne hagyjátok abba, mert már nagyon a szívemhez nőtt ez a blog! Kérlek titeket! Nagyon kíváncsi vagyok a döntésetekre, és biztos vagyok benne, hogy jól fogtok dönteni!;)
    Remélem ebből az összevisszaságból ki tudtam hozni valami érthetőt!
    Puszy Chanel

    VálaszTörlés
  6. Hali csajok!

    Na ez meglepő, de Szil tudom hogy tudod hogy megértem miért irtátok ki!! XD Valami hasonlót én is alkottam nem rég! ;)
    Na szal... ludas vagyok mert én se komizok már... tetves iskola! Meg az a helyzet le is voltam maradva, bár egy fejezetet még mindig nem olvastam el és úgy mentem tovább, de majd valamikor potólom azt is! Szal a lényeg ne haggyátok abba én imádom a törit! A korlátozást talán még pártóllom, de a bezárást nem!!!!!
    Puszi :D

    VálaszTörlés
  7. Köszönjük lányok (L)
    Nem akarjuk bezárni, de talán érthető, hogy várunk némi visszajelzést.
    Ha mást nem, hogy mi nem tetszik.
    Na hajrá-hajrá, hozzátok be a lemaradást :DDD
    Bells drágám, együtt érzek veled.
    Bocsánat, ha csalódást okoztunk a lépésünkkel, de nekünk is kell a motiváció.
    Szeretünk ám benneteket (LLL)
    Csak a kommentek...
    Jenny

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok. Teljesen megértem az indokaitokat. Én is ugyanabba a cipőbe járok szóval érthető. Én szoktam irni komit, igaz hogy most az utóbbi időben az új iskola,új kezdés miatt szinte az olvasásra se jut időm. Megértelek, de azért remélem, hogy nem zárjátok be. A történettel szerintem semmi gond, hisz egy élvezet olvasni ilyen történetet, szerintem inkább csak lustasákból nem irnak egyesek komit, meg persze azért mert gondolják, hogy majd ir valaki más.Én nem szeretném, hogy bezárjátok a blogot mert tényleg nagyon nagyon jó. De ez a ti döntésetek. Azért egyetértek Anettel várom a kövit :D és remélem még sok lesz :) bocsi szemek
    puszi Anita

    VálaszTörlés
  9. Én ehhez nem fűzök semmit - szerintem rám egyáltalán nem vonatkozik.
    voltam itt, vagyok itt, és leszek is.
    remélem, jól döntötök :)

    sourire

    VálaszTörlés
  10. na jó, nem bírom ki, kell mondjak valamit...

    Megértelek titeket... néha még én is néztem... régen itt tolongtak, akárhogy siettem, NEM tudtam elsőként komizni... de most... mit látok :/ semmi, kihal minden... az ikszeket nyomogatja valaki, vagy valakik, és semmi... az oldal kihalt, mikor nem érdemli meg, és nem csak az oldal nem érdemli meg, az írók sem!

    Kedves olvasók, tudjátok ti, mennyi időt beleölnek? tudjátok ki, mennyi idő, míg egy ilyet megírnak... és CSAK pár visszajelzésre várnak... ENNYI! nem kell regényeket írni, csupán pár sort! nekem nem esik nehezemre többet se írni, DE ha van időd elolvasni, akkor kell legyen időd írni is egy kicsit.
    MEGÉRDEMLIK!
    még nincs veszve semmi, de látjátok, senki sem bírja sokáig... csak MI csinálhatjuk vissza, azzal, hogy írunk nekik pár sort. NE mondjátok, hogy ez olyan nehéz.
    Olvassátok? Írtatok eddig? Van 5 percetek? 5 perce mindenkinek van, és megéri!
    Lehet, nem az én dolgom, sőt biztos, hogy nem az enyém, de mint egy hű olvasó, komizó mondom, és kérlek titeket, írjatok! CSAK pár sor!! :)
    légy szíves :/

    sourire

    VálaszTörlés
  11. Sziasztok!

    Nos, elkeseredve olvastam picit, hogy nem lesz a héten friss, de persze tudom, hogy milyen, amikor idő és kedv-hiánya van az embernek. Nyáron én is mélyponton voltam erőteljesen (ennek Jen a tanúja is volt, asszem' :D).

    Én, megmondom őszintén, minden fejezetet olvastam, de nem komiztam mindhez. Ennek több oka is van. Az egyik lehetséges, ha nem írok, hogy megírtam, de a rendszer eltűntette az éterben, és olyankor idegrohamot kapok, és nem bírok még 1x begépelni. Szerencsére ilyen csak ritkán van.

    A másik, hogy sajna szörnyen le vagyok épülve agyilag... oviban dolgozom, épp beszoktatunk, és egyszerűen néha gondolkozni sem tudok néha, amikor este hazaesek, mert a sok kis görcs teljesen leszív a sírással, meg a hisztivel, meg a stb-vel. Persze, tudom, ez se mentség. Főleg, hogy én is tudom, hogy milyen szar, amikor senki nem ír az embernek, vagy csak nagyon kevesen.
    Közben eszembe jutott még egy kibúvó (jó kifogás sose rossz :D)... én általában nagyon későn szoktam elolvasni a fejezeteket, szinte már félálomban, és ilyenkor a lustaság még jobban eluralkodik rajtam. másnap meg már annyira máson jár az eszem, hogy egyszerűen tényleg eszembe se jut, hogy kommenteltem-e vagy sem.

    Azért van, hogy néha sikerül írnom egy-két sort... mondjuk este 10-11 felé igazából értelmes komira tőlem nem is nagyon lehet számítani... az már az agyhalott sáv.

    Mindenesetre remélem, hogy nem hagyjátok abba, és ígérem, hogy megpróbálok "jobb" olvasó lenni, és nem elfelejteni, ellustulni a komizást :D

    Remélem, hogy kilábaltok a válságból és az időhiányból. Tényleg teljesen meg tudom érteni, én is átéltem... az időhiánnyal még most is küszködök (a Robos történetemet 2 hónapja nem frisseltem, erre most döbbentem rá, és a pofám leszakad tőle).

    Szóval én kíváncsian várom jövő héten a folytatást... és ígérem, tényleg írni fogok :)

    Puszi: Stigu _@/"

    VálaszTörlés
  12. PS. Huh, most megint megijedtem, mert először azt írta ki a blogspot, hogy nem küldte el a kommentemet... nah, az ilyen fejfelrobbanós helyzetekről beszéltem :D

    De szerencsére csak elküldte.

    Pusz még1x _@/"

    VálaszTörlés
  13. PS2... bocsánat, hogy nem megy egybe, de úgy látszik, hogy már ezt is agyhalott időszaknak fogom nyilvánítani.

    amúgy a dologgal teljesen egyetértek. Nekem van olyan novellám, fejezetem, amihez konkrétan egyetlen komment se érkezik. Szar, szar, tény és való, de a nyáron nagy nehezen túlléptem (vagy legalábbis erőteljesen próbálok túllépni) ezen, és csak a magam, és pár hűséges olvasó kedvéért írni.
    Nagyon nehéz, mert tökre úgy érzem, hogy leszarják, hogy én szórakozok a fejezettel, megálmodom, begépelem, lejavítom, feltöltöm, és erre mégsem ír senki.

    Ami a legjobban szokott bosszantani (és sztem titeket is bosszant), hogy ehhez képest abszolút tré oldalak, ahol még a helyesírást sem figyelik, meg hogy igényes legyen a történet, meg tele vannak olvasókkal, akik folyamatosan komiznak is (még ha igénytelenül is).
    kellene valami nagy kampányt, vagy nem tudom, mit indítani az igényes írásokért, és az igényes olvasókért/kommentekért... nah, majd megálmodom ezt még :)

    Nah, bocsánat, de most én is kiakadtam, és jött a szó... menés. :)

    Remélem, hogy lesz elég időtök, energiátok és kedvetek folytatni.

    Stigu voltam újra _@/"

    VálaszTörlés
  14. Sziasztok!
    Én is azon emberek közé tartozom akik nem sűrűn írnak komit. Ennek oka legtöbbször nem is a lustaság, vagy az érdektelenség, hanem az időhiány. Személy szerint szeretem a történeteiteket, ugyanis igyekszem követni az Always RS-t és a Harboured Passion-t is bár kétség kívül a Married life az amiért kedd és péntek este 9-kor, ha időm (munkám) engedi idekattintok. Megértem, hogy elkeserít benneteket, ha nincs reakció, márcsak azért is, mert tényleg nem szabtok meg számokat, mégis mindig ott van időben a friss.
    Hogy miért tetszik, nehéz meghatározni, valami más, mint a megszokott, van cselekménye, megtalálható ugyanúgy a krimi, a romantika, a hétköznapiság. Az erotikus részek is "érdekesek" bár vannak esetek amikor túlzásnak tartom, de ez nem kritika akar lenni, csak csendes megjegyzés. Már csak azért is, mert úgy gondolom, hogy aki ír az elsősorban azért teszi, mert neki az jólesik, és nem azért, hogy mások izlésének megfeleljen. Szerintem az író joga eldönteni mit akar, akinek nem tetszik ne olvassa.
    Nos én továbbri is fogom követni a ti írásaitokat, és igyekszem ha nem is minden résznél, de gyakran komizni.
    Dicta

    VálaszTörlés
  15. Sziasztok!

    Először is szeretném elmondani, hogy IMÁDOM ezt a történetet...másodszor pedig sajnálom hogy eddig soha nem írtam, őszintén meg se tudnám magyarázni, hogy miért nem..:( de ezentúl minden fejezethez fogok írni kommentet, mert lehet hihetetlen, de minden kedd és péntek este 9 órakor már/még a gép előtt ülök és izgatottan várom, hogy pl. mi a baja Becky-nek...
    Fantasztikus írók vagytok mindketten, én csak ennyit tudok mondani így hirtelen. Mikor olvastam a hírt (ami sajnos rám is vonatkozik) eldöntöttem, hogy változtatni fogok ezen, mert személy szerint (és ahogy látom mások is) szomorú lennék, ha bezárnátok:( ez nem azt jelenti, hogy nem értelek meg titeket, egyáltalán,SŐT!!!! teljes mértékben átérzem azt, amit ti éreztek (perszer nem fanfic ügyben, de magánéletben)
    Na, ilyen kisregényt se írtam még senkinek...Remélem nem fogjátok abbahagyni...

    puszi: Eszter

    VálaszTörlés
  16. jajj :(
    :@
    bocsi csajok
    persze,h érdekel a töri :)
    komiznék is
    :D
    csak nem tudom semmit írva
    vagy,ha írok az hülyeség
    vagy túl rövid :(
    szval én ezért nem szoktam :(
    bocsi

    VálaszTörlés
  17. Köszönjük mindenkinek (L)
    Stigu drágám, emlékszem a mélypontodra, és örülök, hogy túljutottál rajta.
    Azért a Robos történeted folytatását sokan várjuk!
    De megértés van, sokszor nem könnyű.
    (L)
    Jenny

    VálaszTörlés
  18. sziasztok!

    megint én xD

    igen, igen... de már nem tudtam szavak nélkül kibírni...

    először is, beleolvastam néhány hozzászólásba, majd végig is olvastam... nem biztos, hogy ti ezt megteszitek az enyémmel, de most nem az írókhoz szeretnék szólni először...
    ha már itt vagytok, írtok... akkor legalább legyen olyan kifogás, mi elfogadható.
    időhiány...
    felhozzam Jenny és Szil időhiányát? hogy családjuk van, dolgoznak és írnak, illetve mellette még ezer és ezer elfoglaltság. hajnalban kelnek, éjjel fekszenek, írnak több blogot, és Jenny még suliba is jár! - nekik akkor hogy van idejük írni? - nem egy kis idő megírni egy ilyen fejezetet, ami jó, és még hosszú is.
    hozzam fel az én példámat?
    suliba járok, van családom, vannak barátaim, kiket nem lehet elhanyagolni, elkezdtem a kreszt, azt is kell tanulni, és mellette még nyelvvizsgázni is akarok, arra is kell tanulni! DE itt vagyok, írok nekik.
    nem az én dolgom, tudom, de ahogy olvastam ezeket, engem is egy kicsit szíven ütött, hogyha itt vagytok MOST most van időtok írni, akkor amúgy miért nincs ? :/ soha nem kérik, hogy írjatok nekik regényeket, hogy írjátok meg rögtön. akár egy tetszik, jó volt is elég nekik a chatben, de ha már elkezded mondani, akkor már belejössz, és nem tudod abbahagyni, mert ezekről a részekről annyit lehet mondani.
    van időtök elolvasni, akkor miért nincs írni két sort? vagy CSAK a chatbe benyögni, hogy jó? vagy akármi?
    ha már kifogást akartok találni, akkor inkább ne ezt! - szerintem.
    a másik, nem tudod elküldeni a komit. Szil kiegészítette, hogy hogyan lehetséges, de nekem is mindig kiírja, hogy too large. és akkor mi van? egy vissza gomb, és kéri is már az ellenőrző kódot. vagy mentsd le, tedd vágólapra, ha minden út veszett, akkor mél. (most kijött, kérésünket nem tudja teljesíteni a blogger, ha előtte nem másoltam volna, elveszett volna az egész, de újra bemásolom, és megint küldöm, ennyi)
    ne mondjátok, hogy ez olyan sokáig tart.
    mindenre jó egy kifogás, de az legyen is hihető.
    ti mit szólnátok, ha ti írnátok, és egy olvasó ezzel jönne? akkor megköszönnéd, hogy elolvasod, és szevasz? nem! te is kiakadnál.
    csak egy pillanatra gondold bele magad a helyzetükbe. CSAK egy pillanatra.
    régen nem tudtam elsőnek komizni... most mi van? alig van egynéhány... volt olyan, hajnali 5-kor írtam, mert este nem tudtam már. de mindig elolvastam, és mindig is írtam
    ha egy részt kihagytam, vagy a következőben pótoltam, és megemlítettem, vagy visszamenőleg oda is írtam, de most nem is rólam van szó, és az én kisregényeimről.
    inkább rólatok, hogy azért álljon már meg a menet, hogy ezt teszitek velük.
    mindig is sokan voltak itt, az utóbbi időben megcsappant a létszám.
    most jönnek majd, hogy ki vagyok én, mi közöm hozzá. az a közöm hozzá, hogy nem bírom nézni, ahogy mindenki hebeg-habog össze-vissza.
    akkor már nem is említem Anettot, ki mindig is itt volt, és írt is. suliba jár, segít Szilnek, és mellette még neki is van családja!

    remélem, elgondolkodtok, és bocsássatok meg, hogy ez így sikeredett, de rossz volt nézni :/

    és remélem, elolvasta az, akinek ezt címeztem :/

    sourire

    VálaszTörlés
  19. én egyetértek az előttem szólókkal.
    nem vagyok vmi jó szóforgató vagy nem is tudom hogy mondjam de ígérem ezentúl írni fogok ha nem minden fejezethez legalább 2-3 fejezetenként mert tényleg megérdemlitek. és most szerintem aki eddig nem írt szégyelli magát ahogy én is szóval bocsi csajok.
    csak ez az időhiány mindenkinek de ígérem mostantól próbálkozok :):)

    Grétus

    VálaszTörlés
  20. Sziasztok!
    Én imádom ezt a sztorit az egyik kedvencem!!!Én teljesen egyetértek Grétussal egyszerűen nem tudok gye-egy részhez mit írni mert olyan jó, azzal meg nem akarom kiszúrni a szemeteket h csak ennyit írjak..de ezentúl akkor igyekszem én is!!:)És tényleg megérdemlitek szóval teljesen megértelek titeket!

    Zsuzs

    VálaszTörlés
  21. Dalma írta:

    Fogalmam sincs hogy eddig miért nem írtam komikat pedig tényleg csak pár percet venne igénybe. Megértelek benneteket lányok nekem is jól esne visszajelzés h mégis milyen lett a feji.
    A kedvenc történeteim közé tartozik ez a történet. minden kedden és pénteken már 9 előtt a gép előtt ülök és várom a következő fejit
    Megpróbálok ezek után többször kommentezni:)

    VálaszTörlés
  22. sziasztok,
    teeljesen igazatok van és én is bűnős vagyok :S nyáron szorgalmasan komiztam, de suli kezdés óta ide asszem egy db komentet se írtam... és talán másik törikhez is csak 1-2-t, de tudom, hogy sem a suli, sem más, nem lehet ki fogás.mert igazság szerint ha valakinek van ideje blogokat olvasni akkor lenne ideje egy pár soros komira is. ÉN BEVALLOM LUSTA VOLTAM/VAGYOK az utóbbi időben! :S :D ez most olyan hülyén jönn ki, hogy úgymond felhívtáttok a figyelmünket erre a komi-hiányra és most kaptok majd 30-40 komit ehez a bejegyzéshez, de hát istenem... mi olvasók már csak ilyenek vagyunk /sajnos/ :D
    próbálok változtatni ezen, az én részemről, ezt írtam már Szilnek HP-n is.
    teljesen jogos az egész. és nem vagytok "rohadék komifüggők" ahogy Szil írta :D:D:D
    na, szóval bocsi ezért a lustaságomért,de ettől függetlenül még mindig ugyan olyan kedvenceim vagytok Szil(L), Jenny(L)
    Married Life (L) :D
    puszi
    Betty

    VálaszTörlés
  23. Hello lányok!!!!!

    BOCSÁNAT BOCSÁNAT BOCSÁNAT!!!!!!!!!!!!
    Teljes mértékben igazat adok Nektek, még én sem írtam ide komit, bár imádom a történetet és őszintén szólva bárki bármit mondjon, kifogást keressen (mint most én: 30fölött, gyerekét egyedül nevelő, hullafáradt anyuka) szerintem a legfőbb ok a lustaság!!!!!!!!!!!
    Elnézést azoktól akik nem így érzik!
    Szóval, igazán megértem az indokaitokat, egy egyszerű embernek is jólesik, bármilyen visszajelzés, még akkor is ha az vmi apróság.
    Ti pedig sokkal nagyobb dologgal örvendeztetitek meg az olvasókat hétről-hétre.
    Tisztelem a munkátokat, és komolyan szégyenlem, hogy eddig nem reagáltam. Pedig a valamit-valamiért elv nálunk is napirenden van, de azt hiszem egy kicsit átértékelem, mert MEGÉRDEMLITEK!!!!!!!!!
    Bárhogyan is döntsetek, elfogadom, de tudnotok kell, nagyon hiányozna!!!!!!!
    Puszi Nektek és az ihlet mindenkor legyen Veletek:)))
    Marietta.

    VálaszTörlés
  24. Sziasztok!
    Behúzom "fülem-farkam" és töredelmesen bevallom, hogy én sem tartozok igazán a komizók közé, pedig folyamatosan olvasom a blogot. Néha, nagyon-nagy ritkán Szilhez írok, de ez a történet is megérdemli, hogy megerőltessem magam. Nem sok kifogás van, egyértelmű, hogy lusta vagyok írni. Illetve nem is pontosan lustaság, csak általában én is ugyanazokat tudnám írni, mint az előttem komizók, és sokadiknak olyan hülyén érzem magam leírni ugyanazt. Na, ez egy értelmes mondat lett :/
    Csatlakozom az előttem szólókhoz ... teljesen jogosan várjátok el, hogy legyen vmi kis visszajelzés, jól tud esni az embernek, főleg ha sok munkája van benne.
    Igyekszem többet komizni ... az mondjuk könnyen fog menni, mert ennél csak több lehet :)) Úgy néz ki, néha rá kell koppintani a fejünkre, hogy eszünkbe jusson :D
    Puszi
    Jufi

    VálaszTörlés
  25. Nah én is fekete bárány vagyok mert nem kommiztam pedig oltárira jók a fejik IMÁDOm egyszerűen fantasztikus ragozhatnám még napokig is . Nah ezentúl megfogadom, hogy mindig írók kommit tudom nem metség hogy suli meg stb így nem is jövők evvel Megígérem hogy mindig írni fogok nektek :D:D:D:D:D Nah ez a héten akkor elvonora küldtök se RS se ML OMG hogy fogom kibírn, hogy kapom meg a napi fejezet adagomat :O :S . NAh mind1 majd kibíróm talán
    Tényleg mégegyszer sajnálom és megprobálok minden eggyes alkalommal kommizni
    isteni a fejik 3x hurrá Szilnek és Jennynek nagyon ügyik vagytok
    10000 pusssssss
    TINTA

    VálaszTörlés
  26. Sziasztok

    Arról nincs szó, hogy nem érdekel a történet, mert nekem nagyon is tetszik. De néha vannak olyan részek amikhez nem igazán tudok mit hozzáfűzni, csak azt, hogy nagyon jó és várom a következő fejezetet. Ez számomra olyan kevés. De amihez úgy érzem, hogy egy-két szónál többet is hozzá tudok fűzni, ahhoz igyekszem, majd mindig megírni a véleményem. Nem azt mondom, hogy nagyon idő hiányban szenvedek de néha annyira szupi a fejezet, hogy hiába olvasom el nem igazán tudok mit hozzáfűzni, akárhogy próbálom egyszerűen nem tudom összeszedni a gondolataimat, hogy néha valami értelmes komit összehozzak a fejezetek végéhez.
    De azért igyekszek majd néha ha nem minden fejezethez is de komit írni.

    Nina

    VálaszTörlés
  27. Szia Jenny és Szil!
    Imádom ezt a szrotirtokat és Szil mostmár itt élem ki magam az irásoddal kapcsolatba!És nagyon tetszik hogy felváltva irtok!ÉS megértem hogy ugy érzitek hogy feleslgesen írtok mert nem komiztok eddig itt én se komiztam(:S)DE imádom a sztorit!Ne hagyátok abba!
    Puszi mind a ketötöknek: Matuka

    VálaszTörlés
  28. Én is sajnos azok sorába tartozom, akik nem írtak komit, és nem is tagadom, azért nem írtam, mert lusta voltam. De egyszerűen imádom a sztorit!!!
    Volt amikor annyira fáradt voltam, hogy elaludtam mielőtt felkerült volna a feji, és éjjel arra riadtam, hogy nem olvastam el. Nem bírtam visszaaludni, ezért inkább az éjszaka közepén elolvastam. Persze egy jó kis szaftos függővég után már nem tudtam visszaaludni, és másnap suliban minden egyes pislogásnál úgy éreztem, hogy nem bírom kinyitni a szemem, és elalszok. Ezzel csak azt akartam érzékeltetni, hogy nagyon imádom a történeteteket, és őszintén sajnálom, hogy nem írtam komikat, pedig igazán megérdemeltétek volna. Én nem írok blogot, nem tudom, hogy ez milyen teher nektek, és elhiszem hogy szarul esik, ha nem kaptok visszajelzéseket. Én is voltam már olyan helyzetben, hogy ezerrel dolgoztam valamin, és még csak kiváncsiak sem voltak a munkám eredményére. Abba nem gondoltam bele, hogy körülbelül neketek is ugyanolyan rossz lehet, mint nekem volt.
    Szóval mégegyszer ezer meg ezer bocsánat!!!
    Én elfogadom a döntéseteket, bármi is legyn az :'(

    VálaszTörlés
  29. Szia Jenny és Szill!
    Sajnos én sem írtam még ide komit de a törit nagyon szeretem kérlek ne hagyátok abba.Szeretném tovább olvasni egyszerüen imádom!

    VálaszTörlés
  30. Sziasztok!
    Talán sosem nem írtam nektek komit! Sajnálom, de tényleg!
    Olvaslak Titeket az első perctől fogva, de tudjátok ami nem kötelező...
    Most rendesen beparáztattok! Nagyon nem szeretném, ha abba hagynátok!
    Én nagyon szeretem ahogy egymásnak dobáljátok a labdát és felváltva varázsoltok! Néha olyan helyzeteket alakítotok a másiknak, hogy elképzelésem sincs, hogy tudtok továbblépni!
    Szóval kérlek ne fosszatok meg magatoktól!
    Ígérem rendszeresítem a hozzászólást!

    VálaszTörlés
  31. Sziasztok!
    Sajnálom, de én sem szoktam nektek írni komit, pedig megérdemlitek. Fantasztikusan írtok mind a ketten. Nagyon szeretem ezt a törit,kérlek ne hagyjátok abba. Nagyon hiányozna, ha nem olvashatnam tovább.
    Skye (Szlovákia)

    VálaszTörlés
  32. Sziasztok Lányok!

    Én is elsőnek is bocsánatot szeretnék érni, amiért nem irogattam komikat...de mostanság a suli miatt még élni sincs rendesen időm. És mikor jövök akkor is csak annyira van időm h elolvassam az éppen új részt és mennem is kell tovább. :/ Tudom ez nem mentség, arra h nem irtam, mert biztos vagyok benne h nektek is van több 100 dolgotok ezen kivül, de ti még is szántok ránk időd hogy megörvendeztessetek egy-egy új fejezettel. és nagyon tisztellek tieteket emiatt.
    Ami a történetet illeti: Nekem az egyik kedvencem. Annyira szeretem mikor egymásnak olyan végeket hagytok, hogy soha nem számitok semmi jó dologra, de ti akkor is megoldjátok. Le a kalappal előttetek lányok. Nagyon Sajnálnám ha vége lenne a történetnek, mert nekem nagyon a szivemhez nőt és nem szeretném elvesziteni. Megigérem, ha az időm fogja engedni akkor minden egyes fejezet után legalább pár soros komit fogok irni, mert tudom hogy nektek ez fontos és én is fogom venni a fáradságot(ami nem is igazából fáradság) és legalább pár sort hagyok itt magam után. SZÓVAL NAGYON REMÉLEM HOGY NEM FOGJÁOK BEFEJEZNI MERT ÉN NAGYON SZERETEM ÉS NEM TUDNÁM MI LENNE VELEM HA NEM OLVASHATNÁM TÖBBÉ AZ íRÁSOTOKAT. Szóval kérlek ha lehet folytassátok.
    Lehet ezzel a komival is elkéste,...de a gép állandóan foglalt és nem tudok idejönni :S Remélem azért még számit vmit. :)
    nagyon szeretném ha folytatnátok :)
    Puszillak Titeket
    Orsi

    VálaszTörlés