2010. október 22., péntek

Married Life - 35. fejezet

Sziasztok!
Bár Szil már megtette helyettem, azért én is szeretném megköszönni a kommentelők hozzászólásait. (L) Többet ehhez nem is fűznék hozzá, csak azt tudnám elismételni, amiket már olvastatok, hogy nekünk is időhiány, gond, család, stb.
Viszont annyi biztos, hogy nálunk nem fog jelentkezni a lustaság, és a történet tovább folytatódik, a többi viszont rajtatok múlik.
Azért higgyétek el, én nagyobb kedvvel és lelkesedéssel készítettem el a mostani fejezetet, mert láttam, hogy várjátok, és szeretitek a történetet, csak annyi a kérés, ha mi adunk valamit, egy nyúlfarknyit adjatok vissza belőle. Ez nektek is, nekünk is jobb hosszútávon.
És akkor nincs más hátra, mint jó olvasást :)

Jenny


35. fejezet


Behúzott nyakkal füleltem, hallok-e további zajokat, de néma csend uralt mindent. A garázskapuhoz léptem, és a bejárat felé kukucskáltam, hátha meglátom a kifelé igyekvő párt, aztán hirtelen belém villant, hogy rájuk zártam az ajtót.
Kissé idegesen kotortam elő a zsebemből a kulcsot, és nagyon reméltem, hogy nem esett komolyabb bajuk. Még csak az kellett volna, hogy a múltkori robbantás után megint elővegyen a rendőrség, és megpróbálják rám kenni ezt is.
Kristen is mögém lépett, amikor a zárba illesztettem a kulcsot, de megállásra késztettek a bentről kiszűrődő hangok: Steph trillázó kacagása, és Dean öblös hahotázása teljesen váratlanul ért.
Összenéztünk Kristennel, és elnevettük magunkat.
- Most mit tegyek? –kérdeztem szerelmemet. – Hagyjuk őket még egy ideig bezárva.
- Miért ne. Talán jót tesz nekik – kacsintott rám cinkosan, és mint aki rossz fát tett a tűzre, úgy mosolygott.
Ebben a pillanatban újra belé tudtam volna szeretni, ha már nem lettem volna így is teljesen a rabja.
- Szeretlek – suttogtam.
- Én is. Mi is – nézett egy pillanatra Beckyre, majd kaptam tőle egy apró csókot. – Mi lehetett ez a nagy robaj? Biztos nem történt bajuk?
- Hacsak nem bajukban röhögik szét magukat, nem hiszem – vontam le a következtetést.
- Oké, de meddig dekkoljunk itt? – nézett rám tanácstalanul, és közben fogást váltott Beckyn.
- Add ide – kaptam észbe. – Nehéz már a kis hercegnő. És kissé elkényeztetett is. Nem kéne neked a saját lábadon állni? – érdeklődtem gyermekünktől, aki erre mosolyogva megrázta a fejecskéjét. – Mindjárt gondoltam, hogy nem tetszik neked az ötlet. Pedig kímélhetnéd egy kicsit az anyukádat. Akkora karizmai lesznek, hogy simán lenyom bárkit.
- Rettegsz mi? – incselkedett Kristen, és közben a szemöldökét vonogatta.
- Nagyon. Viszont megoldaná a gondomat. Te lennél a testőröm, Deant kirúgnám, Steph maradna.
- Chhh! Álmodozz csak.
Tetőtől-talpig végignéztem rajta, és önkéntelenül nyeltem egyet, sőt a szívverésem is nekilódult.
- Az álmaimban más is szerepel – mondtam, és hangom kissé rekedtesebb volt, mint normálisan. - Te egy…
- Rob! Ne a gyerek előtt. Különben is, még nincs lezárva a szőke téma.
- A szőke nem téma. Ő csak egy lány a sok közül.
- De ölelgetett.
- Nem ölelgetett, csak megölelt. Van különbség.
- Persze. Hatalmas a különbség, Mr. Pattinson – mondta harciasan, és még a szemöldökét is összehúzta.
- Most tényleg veszekedni akarsz? Legalább ne a gyerek előtt – lőttem vissza a saját fegyverével.
Mielőtt reagálhatott volna a szavaimra, valaki belülről megpróbálta kinyitni az ajtót, de mivel sikertelenül járt, halk kopogásba kezdett.
Visszakopogtam. Elégedetten vigyorogtam Kristenre, aki erre a fejét rázva forgatta a szemeit.
- Vicces, Rob. De most már kinyitnád? – szűrődött ki hozzám Steph hangja, és nem tűnt vidámnak.
Ez kissé magamhoz térített, nem akartam őt hergelni, és gyorsan a zárba tettem a kulcsot. Egy határozott mozdulattal megtekertem, és döbbenten meredtem a kezemben maradt kerek végre.
- Bazmeg! – kiáltottam fel.
- Mi van? – hallatszódott az ajtó túloldaláról.
- Semmi! Megoldom! Valahogy…
Körbenéztem, mint aki azt várja, hogy hirtelen elétoppan egy lakatos, de semmi ilyesmi nem történt, és zavartan a hajamba túrtam.
- Dean hallasz? – vette át az irányítást Kristen.
- Persze, Kris. Mi a gond?
- Rob beletörte a kulcsot a zárba. Esetleg megpróbálhatnád betörni… azaz kitörni az ajtót.
- Ez ugye csak vicc?! - hallatszott Steph hangja.
- Oké, nyugi – csitítottam őt. – Hívok egy lakatost.
- Jó! Csak siess, ha lehet!
A telefonomért nyúltam, és életre keltettem, de amikor tárcsázni akartam, eszembe jutott, hogy nem ismerek egy lakatost sem, így telefonszám sincs a birtokomban, amit felhívhatnék. Egy pillanatig gondolkodtam, mit tennék, ha én lennék beragadva egy helyiségbe, és fájdalmas grimaszba torzult az arcom, mert rájöttem, hogy valószínűleg azonnal Stephet hívnám.
- Van egy kis gond – szólaltam meg végül minden büszkeségemet félretéve.
- Mondd!
- Itt van előttem egy beragadt ajtó, amit nem tudok kinyitni, és kéne egy lakatost hívni, de nem tudok telefonszámot. Esetleg tudsz segíteni?
- Ezt! Nem! Hiszem! El! – csapott Steph az ajtóra minden egyes szónál, és roppant idegesnek tűnt.
- Öt perc – szólalt meg mögöttem Kristen.
- Őt perc? – ismételtem meg a szavakat, és semmit sem értve fordultam felé.
- Felhívtam a tudakozót – bökött a mobiljára. – Annyi idő múlva ér ide az ember.
- Hál’ Istennek, hogy nem csak férfiak vannak a világon – jött bentről a megkönnyebbült sóhaj.
- Kikérem magamnak – csatlakozott be az érdekes szóváltásba Dean.
- Nem rád értettem – duruzsolta az ügynököm, és nagyokat pislogva vettem tudomásul, hogy van egy olyan oldala, amit eddig cseppet sem ismertem.
- Ez nekem sok – mormoltam, és visszalépkedtem az autóhoz.
Beültem Beckyvel az anyósülésre, és bekapcsoltam a rádiót, hátha a zene eltereli a figyelmemet. Ezzel elvoltunk egy ideig. Lányom élvezettel ingatta a fejecskéjét a dallam ritmusára, és olykor még tapsolt is. Amikor azonban megjelent Kristen, kipattantam a járműből, sietősen átadtam neki a csöppséget, és az ajtóhoz rohantam, ami szerencsére már nyitva volt. Épp akkor lépett ki rajta Steph és Dean.
- Na? – érdeklődtem.
- Mi na? – kérdezett vissza Steph.
- Maradsz?
- Maradok.
Fújtam egy nagyot megkönnyebbülésemben, és arra gondoltam, mégsem volt hiábavaló ez a kis akcióm. Közben Dean is jelezte a hüvelykujjával, hogy tényleg minden rendben.
- És mi volt az a nagy robaj? – kíváncsiskodtam tovább.
Talán nem kellett volna, mert megint kitört belőlük a nevetés.
- Nézz be – bökött Dean a helyiség felé.
Nem kellett kétszer mondania, egy pillanat alatt benn voltam. Először nem tűnt fel semmi, de aztán megláttam a karnist függönyöstül a földön. A felfüggesztés helyén, a falon két nagy lyuk tátongott, és egész bizarrá varázsolta a modern berendezésű helyiséget.
- Ez persze nem gond mi? – zsörtölődtem – Bezzeg az ajtót nem hagyta betörni. Tök mindegy lett volna már ennek. Mégis mit tettetek, amitől leközlekedett az egész? – kiabáltam hátra a vállam felett.
- Te nem kérdezősködsz, én pedig maradok – zárta rövidre Steph a témát, de ahogy Dean vizslatta őt, megvolt az elképzelésem, mi zajlódhatott le itt percekkel ezelőtt.
- Oké, akkor én lelépek Kristenékkel. További jó szórakozást nektek.
Nem vártam meg a válaszukat. Amilyen gyorsan csak tudtam, a feleségemhez siettem, és intettem neki, hogy mielőbb tűnjünk el innen.
Tízperc múlva otthon voltunk, és megkönnyebbülten sóhajtottunk fel.
Becky bemászott a szobába, ahol a játékai voltak, én pedig Kristen dereka után nyúltam.
- Hiányoztál – vallotta be.
- Ti is hiányoztatok. És a szőkével…
- Ssss. Tudom, hogy nem volt semmi – tette mutatóujját a számra, és egyből kihasználtam, hogy adhatok egy puszit rá. – Csak rossz volt látni. Eléggé… csinos volt.
- Te sokkal csinosabb vagy. Pláne ebben a fekete farmerben.
Alaposan szemügyre vettem formás lábait, és kissé oldalra fordítottam, hogy a fenekét is lássam.
Kristent sem kellett félteni, rátett egy lapáttal, amikor kitolta a halmokat, és kissé megringatta magát.
- Ezt ne – nyögtem fel. – Ameddig Becky ébren van… Ne ébreszd fel az alvó oroszlánt.
- Szóval oroszlán – búgta. – Esetleg mazochista fajta? – karjait a nyakam köré fonta, és belecsókolt. – Én meg a buta bárány?
- Buta bizony. Nem tudja, hogy a tűzzel játszik, és rövidesen préda lesz belőle. Hacsak abba nem hagyja…
Nem tudtam befejezni, amit elkezdtem, mert szája az enyémre tapadt, és szinte követelte, hogy nyelvem találja már meg az övét. Ujjongva üdvözöltem az ismerős, és mégis mindig új érzést, amit kiváltott belőlem minden egyes érintkezésünkkor.
Tenyerem a fenekére fektettem, és közelebb húztam magamhoz, hogy érezze, máris mit váltott ki belőlem. Ha azt hittem, ez elriasztja, tévedtem, mert még erősebben nyomta magát hozzám, és az enyhe csípőmozdulat, amit tett, nyögésre késztetett.
Még mohóbban csókoltam, mint eddig, és egyre kevesebb levegő jutott a tüdőnkbe, amitől a lélegzetünk zihálóvá vált. A nagy hevességben megfeledkeztem a külvilágról, csak Kristen édes íze hatolt át a ködön. Hihetetlen volt, hogy kibírtam azokat az időszakokat, amikor nélkülöznöm kellett őt, és ha belegondoltam, hogy holnaptól megint ez a sors vár ránk… Ki tudja, hány napig, vagy hétig. Minden idegszálam és sejtem sikítva tiltakozott ez ellen, de a legrosszabb az volt, hogy nem tehettem ellene semmit.
Összes kétségbeesésem, és a lelkem legmélyéről feltörő szerelmem beleadtam a csókunkba. Éreztetni akartam vele, milyen sokat jelent nekem, és érezte is, mert a karjai szinte már fájón húztak még közelebb, és egy halk nyöszörgést is hallatott.
- Mama – szűrődött át Becky hangja a szomszéd szobából. Meglepettségemben túl gyorsan engedtem el Kristent, amitől kissé megtántorodott.
- Bocs – mondtam bűntudatosan.
A mellkasomra tette a kezét, és végigsimított rajta, mielőtt megszólalt.
– Megyek, megnézem mi a gond.
Vettem pár mély levegőt, hogy csillapítsam felindultságomat. Adtam magamnak pár rövid percet, aztán én is átmentem hozzájuk.
Nagy egyetértésben nézegettek egy mesekönyvet, de amikor Becky meglátott, felém nyújtotta a kezét. Örültem, hogy annak ellenére milyen keveset látjuk egymást mostanában, igényli a társaságom, és nem lett kevésbé szoros a kötelék, ami összetart minket. Így utólag bevallva kicsit féltem tőle, hogy valamennyire elfelejt, esetleg egy idő után idegenként kezel, de ez szerencsére nem következett be.
A legnagyobb örömmel csatlakoztam hozzájuk, és végül hatalmas mesedélutánba torkollt a nap. Becky ámulva hallgatta a felváltva mondott történeteket, egy idő után azonban ráunt, és a gyomrunk is egyre hangosabb korgásba kezdett.
- Mit szólnátok, ha elmennénk valahova enni? – vetettem fel az ötletet.
- Benne vagyunk – vágta rá azonnal Kristen. – Adj pár percet, hogy összeszedjük magunkat.
Adtam. Amíg vártam rájuk, az erkélyre mentem, és elszívtam egy cigit. Már most hiányozni kezdtek, pedig itt voltak alig párlépésnyire tőlem. Még! Ki tudja, meddig kell majd nélkülöznöm őket, ha Steph átnézi a lehetőségeket. Ugyan velem jöhetne a családom a forgatásokra, mégsem kívánhattam ezt, mert nagyon is jól láttam, hogy Kristenre mennyire jó hatással van a munka. A depresszióját mintha teljesen eltörölte volna az, hogy lefoglalja magát, és emberek között van. A baj csak az volt, hogy ez az ember nem én voltam.
Keserűen felsóhajtottam, és rájöttem, hogy olyanon agyalok, aminek semmi értelme. Az élet úgyis hozza magát, és csak részben tudjuk befolyásolni a történéseket. Megpróbáltam blokkolni a fejemet kitöltő gondolatokat, és inkább csatlakoztam szeretteimhez, akik már izgatottan várták az indulást.
Mindkét lány szeme vidáman csillogott, és ettől nekem is jobb kedvem lett. Nem volt kérdés, hogy hova menjünk, kimondatlanul is tudtuk, hogy csakis egy gyorsétterem lehet a nyerő. Hamburger minden mennyiségben, ahogy a régi mottónk szólt. Biztos voltam benne, hogy előbb-utóbb Beckyt is sikeresen elrontjuk ezügyben, de neki egyelőre a csirkefalatok jutottak.
A legeldugottabb asztalt választottuk ki, és természetesen a kapucni, napszemüveg kombináció sem hiányzott az álca palettánkból. Na meg a remény, hogy nem figyel fel ránk senki, mert ha mégis, ezek az óvintézkedések mit sem érnek.
A harmadik sajtburger után kezdtem érezni, hogy szebb a világ. Kristen már a másodiknál kidőlt. Becky még elégedetten majszolta a pipihusit, a kezei és a szája is körben csillogott a rákenődött piros ketchuptól. Amikor nem fért belé sem több, engem etetett tovább, gondosan belemártva minden egyes falatot a szószba, így rövidesem én is szószban úsztam. Amikor minden felemésztődött, elégedetten vigyorogtunk egymásra.
- Le sem tagadhatnátok, hogy rokonok vagytok – szólalt meg kedvesem, miközben egy szalvétával megpróbálta letisztogatni a lányunkat.
Nem tiltakoztam, mégha ezt most negatívumként hozta is fel, büszke voltam rá, hogy Becky az én lányom. Tulajdonképpen akárhányszor együtt voltam vele, mindig teljes egyetértésben csináltunk mindent, legyen az játék, vagy bármi más. Reméltem, hogy évek múlva, amikor majd kamaszodik, is jelen lesz ez az összhang. Bár akkor már fiúk fognak körülötte hemzsegni, és már most tudtam, hogy nemnormális módon fogom félteni őt, még akkor is, ha hivatalos, pecséttel ellátott okmánnyal igazolja a szerencsés, hogy ő a világ legrendesebb, legerkölcsösebb embere.
Megráztam a fejem, hogy visszatérjek a jelenbe, és csak ekkor tűnt fel, hogy Kristen már az én szám ketchuptalanításával foglalkozik. Mivel ráncba szaladt a homloka, és a szalvéta is atomjaira kezdett szétmorzsolódni az ujjai közt, úgy véltem, makacsabbak a maszatfoltok, mint az elszántsága.
- Ha benedvesítenéd, könnyebben menne – pislogtam rá ártatlanul, és próbáltam elrejteni a mosolyomat.
A pillantás, amit cserébe kaptam, nem hagyott kétséget afelől, hogy mi módon, és mennyire nedvesítené be a szám, ha nem egy nyilvános helyen lennénk, hanem kettesben.
Felsóhajtottam, és úgy gondoltam, ideje lenne végre megvalósítani, amiről a nap folyamán már többször is álmodoztunk. Gyorsan eltüntettem az asztalról a romokat, és kitereltem kis családomat az autóhoz.
Alig bírtam kivárni, hogy hazaérjünk, de még hátravolt Becky altatása. Kristen beszámolóiból tudtam, hogy újabban csak úgy hajlandó elaludni, ha előtte kap egy jó hosszú mesét. Erre Kathy szoktatta rá, és úgy általában örültem neki, most viszont kifejezetten bosszantott a dolog.
Nem tudtam, mivel üssem el az időm, végül a zuhanyzás nyert. Sajnos túl gyorsan végeztem, a halk duruzsolás még kihallatszott a gyerekszobából. Bekapcsoltam a tévét, és hogy ne aludjak el rajta, egy doboz jégkrémet magamhoz vettem, úgy merültem az élvezetekbe.
Arra viszont nem számítottam, hogy ennyire kiüt ez a fajta tevékenység. Már pirkadt, amikor felriadtam. A fagyi cseppfolyós állapotban lötyög a doboz alján, ami valami csoda folytán még mindig a kezemben volt.
Fülelni kezdtem, de nem hallottam más zajt, csak ami a tévé felől jött. Megszabadultam a fagylaltnak már nem nevezhető valamitől, és felderítőútra indultam, vajon miért nem keltett fel Kristen, hisz ő legalább annyira várta az együttlétünket, mint én.
Először Becky szobájába mentem, és jól tettem. Feleségem a kiságy melletti fotelban ült, feje a támlán pihent, és egyenletesen szuszogott. Becky ugyanezt tette a karjai közt.
Óvatosan kiemeltem Kristen öléből, és az ágyába tettem. Csodálkoztam, hogy szerelmem nem kelt fel, de nyilván a kimerültség volt az oka.
Most következett volna ő, de nem akartam, hogy felriadjon. Viszont ha itt hagyom, méginkább elzsibbadnak a tagjai. Úgy döntöttem, legyen morcos, de aludjon tovább kényelmesen, és kiemeltem a fotelből.
Meg sem rezzent, és hirtelen aggódni kezdtem. Ezer baljós gondolat cikázott át rajtam az alatt a pár lépés alatt, amíg eljutottam a hálóig. Gyengéden lefektettem, és ellenőriztem, nincs-e láza, de a homloka hűs volt.
- Kristen.
Megcirógattam az arcát, hátha ettől magához tér. Persze egyből rájöttem, hogy hülyeség, hisz az előbbi mozdulatokhoz képest ez harmatcsepp.
- Kristen – szólítottam hangosabban, ijedtebben, és kissé megráztam a vállánál fogva.
Lassan kinyíltak a szemei, és már majdnem megkönnyebbültem, amikor az arca fájdalmas grimaszba torzult, majd a hasára tette a kezét.
- Rosszul vagyok – nyöszörögte.
Arca egyre sápadtabb lett, és levegőt is egyre mélyebbeket vett, végül, mint akit ágyúból lőttek ki, felpattant, és a fürdőszoba felé rohant.
Hirtelen fel sem fogtam, mi történt. Mire utánamentem, már a vécé fölé hajolva öklendezett.
- Menj ki – zihálta elgyötörten, de nem hallgattam rá, és mögé lépve kisimítottam a haját az arcából. Körkörösen simogatni kezdtem a hátát, bár tudtam, hogy ettől neki nem lesz jobb, engem mégis valamelyest megnyugtatott.
A vacsora a kagylóban landolt, Kristen pedig fáradtan dőlt neki a lábamnak.
- Biztos romlott volt az étel – következtettem. Zavartan rám emelte a szemeit, és sütött belőle a néma könyörgés. Csak azt nem értettem, miért? - Kristen?
- Rob én…
Nem fejezte be a mondatot, némán várta, hátha olvasok a gondolataiban, de nem hittem, hogy menni fog. Azért próbálkoztam, és kimondtam az első dolgot, ami eszembe jutott:
- Terhes vagy?!

25 megjegyzés:

  1. Wow!
    Ez egyszerűen ismét fantasztikus volt!
    Nagyon tetszett!:D
    Nagyon várom a folytatást!
    Puszy Chanel

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok!

    Hát ez megint nagyon jó lett.
    És Kristen babát vár
    az nagyon jo lenne egy kis Rob
    Kiváncsian várom a kövit!!!

    VálaszTörlés
  3. Még egy baba???
    Hoppá!
    Hát ez fantasztikus volt, én úgy gondolom, hogy Dean és Steph kis afférja nagyon jót tett a történetnek, és jó volt a mostaniban a nyugi. Kellemes családi vacsora (mondjuk kár volt emlegetni azt a sajtburgert, mert éhes lettem) a mese a kislánynak , és az,hogy elalszanak a tv és a mese közben is valósághű. De a vége?!
    Mert alapból bele illene a történetbe, de ugye ti cselesek vagytok, és lehet, hogy mégse, és más baja lesz. Most megint várhatok keddig.
    Jaj-jaj.
    Dicta

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok!

    Az eddigi fejezetek közül talán ez volt a kedvencem! Ha holnap megkérdezitek valószínűleg 34 másikat mondok, de ez nagyon jó volt!
    Hát a Dean és Steph -féle történet nagyon durván jó volt! Sírtam a röhögéstől, pláne mikor Rob keresett lakatost! A hülye, már bocsánat!
    És Becky milyen nagy már! Növekszik mint a gomba! Nem kaphatunk róla képet? Csak, hogy legyen arcunk hozzá? Mert ami van pici kori! :D
    Nagyon cuki volt ahogy etette az apját! Ketchupos család!
    Ennyit az egész napos vágyakozásról!
    Mondjátok hogy terhes kérlek! Vagy nem is tudom! Nem érzem olyan biztosnak néha a kapcsolatukat, hogy kellene még egy gyerek! Na jó magam ellen beszélek! Szóval nagyon várom a kövit hogy kiderüljön, hogy döntötök!
    Nagyon köszi, hogy folytatjátok!

    VálaszTörlés
  5. sziasztok!
    :DDD örülök, h Ti is nagyobb kedvvel folytatjátok a történetet, KÖSZÖNÖM!!!:DDD
    nagyon tetszett a fejezet:DDD
    Steph és Dean:D itt én röhögtem:D "Hacsak nem bajukban röhögik szét magukat...":DDD hát, kész:D
    a "ne a gyerek előtt"-részeket IMÁDTAM!!!!!:DDD hát az haláli:DDD és ezt még el lehet sütni egy csomószor:DDD
    basszus:DDD kopogás:DDD ROB!:DDD *sírok a nevetéstől*:DDD
    "Körbenéztem, mint aki azt várja, hogy hirtelen elétoppan egy lakatos, de semmi ilyesmi nem történt, és zavartan a hajamba túrtam.":DDD be is írok vmit csetbe, mert előttem az avatar:DDD
    és amit szenvednek:DDDDDDDDD HALÁLI!!!!!! :DDDD
    pasi...:D
    Rob és Steph párbeszéde:DDD kajak folyik a könnyem!!! ISZONYÚÚÚÚÚ JÓÓÓÓÓÓÓÓ!!!!!!:DDD
    "- Na? – érdeklődtem.
    - Mi na? – kérdezett vissza Steph.
    - Maradsz?
    - Maradok.":DDD nem spilázta túl:DDD
    a buta bárány, alvó oroszlán meg AHHHHHH:DD nagyon tetszik, h itt is vannak intertextusok:DDD az olyan AHHHHHHHH:DDD
    és az étteremben olyan aranyosak:DDD olyan kis idilli:DDD LÁJKOLOM:DDD
    és AHHHHHHHHHHHHH hapax is van!!! :DDDDDDDDDD
    meg nedvesítés:PPPPPPPP ami elmaradt:DDDDD
    de olyan AHHHHHHHHHHHHH volt az, amikor Rob felemelte Krist a fotelből... az nekem úgy tetszett:DDD *.* szal, h így gondoskodik róla, és maga a mozdulat, ahogy felemeli és a karjában tartja, meg megcirógatja az arcát:D AHHHHHHHHHHHHHHH:DDD nagyon AHHHHHHH, tetszik, na:DDDD
    és a vége *.* :DDD terhes? terhes! IGEN!:DDD
    húúúúú, várom mit gondol majd erről Rob:DDD
    nagyon jó lett, abszolút TETSZETT:DDD
    nagyon várom a kövit:DDD

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó lett a fejezet, mint mindig!
    Eddig is olvastam az összeset, és ne haragudjatok,hogy nem kommenteltem!
    De ez után megpróbálom bepótolni őket!
    Még 1x szuper lett!
    Nagyon várom a kövit!
    Puszi: MaryAnn

    VálaszTörlés
  7. Csajok!!

    Hát ez tuti volt!!
    Ez a rész igazán életszagú volt:))
    Igazi családikörös, vicces, nyugis, de azért a végére befigyelt egy megfejtésre váró, gondolkodni való! Ami tőletek már megszokott és így izgalmas:)
    Óh, és igen jó lenne még egy baby, mert az még több boldogságot és bonyodalmat is hozhat, amit kb 200:) részen keresztül írhatnátok, mi pedig olvashatnánk:))
    Tudom, hogy egy önző, telhetetlen, dög vagyok, de ez a ti hibátok!!!!!!!!!!

    Köszönöm az élményt, millio pusz: Marietta

    VálaszTörlés
  8. Szia

    nagyon jó lett
    és áááá kristen babát vár de jó:)
    nagyon várom a kövit
    puszi

    VálaszTörlés
  9. jujj :D
    ááá de jó lennnee :D
    legyen terhes :DDDDDDlécccíííííí :DDDDDD
    nagyon jó fejezet lett :DD
    a bezárt ajtós rész nagyon tetszett és a Mekis is :D
    várom nagyon a folytatást :)
    (L)

    VálaszTörlés
  10. Sziasztok!
    Hát ez isteni volt:9
    Végre Steph-ék is kibékültek. Örültem, hogy Kris nem csinált nagyobb balhét a szőke csajból. Olyan helyesek voltak az étterembe.
    Kris rosszulléte váratlanul ért, bár ha belegondolok várható volt, hogy esetleg terhes lesz. Várom nagyon a kövit:D
    Puszi Judit

    VálaszTörlés
  11. Becky nagyon édes!Steph és Dean tök jó hogy kibékültek!És kis Rob/Kristen lesz:)
    Nagyon jó lett !
    Puszi Matuka

    VálaszTörlés
  12. Tetszett, ahogy az elején Rob és Kris viccelődtek egymással. Kris mint testőr :)
    Azon felröhögtem, ahogy a kezébe maradt az ajtógomb :D Na és hogy Steph nélkül nem tud semmit sem elintézni :DDDD
    „- Hál’ Istennek, hogy nem csak férfiak vannak a világon – jött bentről a megkönnyebbült sóhaj.” :)))))
    Tetszett az „oroszlán-bárány” rész is, és jó volt ez a Dean-Steph „kitérő” a történetben.
    Nagyon kíváncsi vagyok a folytatásra. Valahogy túl egyértelmű lenne, ha tényleg útban lenne a következő baba … de nem egy rugóra jár az agyunk, szóval fogalmam sincs mi fog következni :D
    Fantasztikus lett ez a fejezet. Jó volt, nyugis volt, tetszett nagyon.
    Puszi, Jufi

    VálaszTörlés
  13. juuujjj dejooo :OO
    csak nem még egy baba jön? :D
    jajj várom a kövit :)

    VálaszTörlés
  14. Tyűűűűűűhaaaaaaaaaaa!!!!!!! Kristen terhes???!!!!! SZUPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII (L) azért azt nem gondoltam volna, hogy Steph-ék még rombolnak is *bárgyúvigyor* :D:D:D:D:D Szuper fejezet lett

    puszi: Eszter

    VálaszTörlés
  15. jújj terhes?:D de jó lenne.:D
    Dean és Steph is kibékültek, Kris nem haragszik Robra a szőke miatt, Becky egyszerűen imádnivaló... szóval remek feji lett:)
    nagyon aranyos volt ez a kis családi délután:)
    remélem terhes Kristen, és azt is, hogy rob nem kezd majd bizalmatlan lenni, hogy ki az apa.
    de lehet, hogy teljesen más oka van Kristen rosszul létének
    nekem nagyon tetszett
    puszi
    Betty

    VálaszTörlés
  16. Hali!
    Nagyon jó lett!!:)
    Imádom azokat a részeket mikor Rob Becky-vel van egyszerűen olyan édik!!!:D
    A terhesség meg tök jó lenne, még egy kislány!:P
    Szóval ez is tök jó lett és várom a folytatást!:)
    Zsuzs

    VálaszTörlés
  17. Gyerek???? Úr isten, mi lesz itt ha igen:D Mondjuk szerintem örülne, csak már eleve így is sokat veszekednek, nagy a nyomás rajtuk és baba, akárhogyan is nézzük, stresszel jár.
    Én mindenesetre bírom a drámát, szal jöhet bármi :D
    Steph és Dean nagyon viccesek volt. Nagyon feldobták az elmúlt két részt:)

    Várom a folytatást.
    Pusz

    VálaszTörlés
  18. Szia. Első sorban fantasztikus fejezet lett :) Egyetértek Stephel, jó hogy nem csak férfiak léteznek a földön :D Örülök, hogy ő és Dean kibékültek. Élveztem amikor Rob elmenekült szinte mikor hallotta hogy mi történt a karnissal :)) Annyira aranyos Becky és Rob. Imádnivalóak. Szerencsés az a Kris. Szivesen lennék a helyébe. Nagyon nagyon nagyon örülnék annak ha valóban terhes lenne :) Bár mikor Becky volt kisebb akkor is voltak kisebb nagyobb viták, veszekedések meg egyebek de azért örülnék egy babának :D Ez lehet fiú lesz :D Jaj alig várom a kövit. Mindig ilyenkor tudod te is abbahagyni :D
    puszi Anita

    VálaszTörlés
  19. Ez egyszerűen fantasztikus volt?
    Mit csinált Stephani a karnissal kiváncsi vagyok rá.:)
    meg amikor rob felhívta stephet hogy mit csináljon mert nem tudja a lakatos számát
    becky tündéri már járni is tud?
    kristen terhes? kiváncsi vagyok rob reakciójára
    legyen még egy babájuk most meg egy fiú vagy inkább mégegy kislány

    VálaszTörlés
  20. ez fantasztikus volt.
    mosolygós fejecskét akartam csak elütöttem
    még mielőtt valaki szólna érte
    FANTASZTIKUS VOLT

    VálaszTörlés
  21. köszönjük nektek a véleményeket :) (L)
    azért a terhesség lehetősége jól felcsigázott mindenkit :DDD
    örülök, hogy összességében tetszett a fejezet (L)
    Jenny

    VálaszTörlés
  22. háháhááá xD :D - a véleményem! :D

    király a fejezet, és észvesztően jó, és... á, nem tudok rű mást mondani. ez... ez... tökéletes! imádom, és a folytatást is, amire majd várhatok jó sokáig -.-" - de mindegy is.
    a kedvenc részem, a vége! meg a másik, meg az első kis történés, majd a kulcs törés, MINDEGYIK a kedvenc részem, nem tudnék választani. Ez király volt.
    A... huh, mit is akarok? annyi mindent ki akarok emelni, hogy... nem tudom, melyikkel kezdjem
    na, kezdem Dean, Steph. IMÁDTAM - az, ahogy ott benn, és tuti, hogy nem CSAK beszélgettek, leszakadt a karnis, vagy mi... akkor... lehetett ott valami. El tudom képzelni (gondolom, gondoltátok), hogy ott Steph kitolja a seggét (Rob valamelyik részben mondta, ez a kedvenc pózza), és Dean hátulról megpakolja, egyre gyorsabban, gyorsabban, és Steph már a függönyt szakítja, és ááá, aztán hopp, leszakad. xD és a fejére esik xD basszus... - oké, ez gáz, de mindegy is, menjünk tovább...
    ugrok egy kicsit. a hamburgerek. - "tiszta szósz lettem" - biztos, hogy az lett? nem volt véletlenül fehér? biztos, hogy piros volt? :/ - nem, olyan gondolatai voltak, és már annyira vágyódott Kristenre... - de, elaludt! basszus, ezen szakadtam, hogy csak őgy benyomta a szunyát. és ott a tv előtt, a fagyi a kezében xD kész :D röhejes xD
    ááá, imádtam.
    és a vége!!! - terhes??? - vagy csak mást fog mondani, hogy más baja van? vagy??? mi van vele?? mi vált még ki hányást? kaja nem lehet, azt honnan tudhatná KRis? akkor MI??? jesszus, és nem fogom megtudni. DE ITT ABBAHAGYNI?? - biztos voltatok ti ebben? azt akarjátok, hogy halálra izguljam magam? - na, nemár!
    szóval ti lesztek a gyilkosaim.
    megőrülök.
    de mindegy is...
    volt még valami rész - amúgy nagyon nagy, és Rob nagyon béna, hogy beletöri a kulcsot. basszus xD a kulcsot a zárba, beletöri xD KÉSZ!! :D :D de vicces xD annyira bírtam azt a részt :D
    szóval összeségében imádtam!!! :D :D :D :D
    annyira tetszik, és már nagyon várom a folytatást. :/ - majd... hétfőn olvasom (előbb sajnos nem tudom majd :()
    hát akkor szép hetet nektek :D
    szeretlek titeket (L)

    sourire

    u.i.: nem szeretnék még egy gyereket - de lepjetek meg! ;)

    VálaszTörlés
  23. Hello!
    Nagyon tetszett a fejezet, volt benne minden: vicces jelenet a zárral, egy kis féltékenység, egy kis romantika, vacsora a kicsivel (nagyon aranyosak voltak) és érdekes a vége. Várom a folytatást.
    Skye

    VálaszTörlés
  24. Sziasztok!

    Most jutottam csak el az olvasáshoz, úgyhogy ez most egy nagyon rövidke vélemény lesz csak, mert olvasnám már a következő fejezetet :D

    tetszett, jó, hogy minden kezd helyreállni... huh, tényleg terhes??? Megyek is, ellenőrzöm :)

    Pusz: Stig _@/"

    Ui.: A következőhöz többet fogok írni... :)

    VálaszTörlés
  25. uhhh hát kíváncsi vagyok hogy mit alkotak ott bent a szobában lehet hogy átvették Rob és Kristen szokásait ??? xD
    Kechupos rész XD az naon ott volt szakadtam a röhögéstől xD
    Egyszóval nagyon de nagyon jó lett ez a feji :D:D IMÁDOm
    de kíváncsi vagyok, hogy miért lett rosszul Kristen mondjuk van egy ötletem XD
    Nah de várom a kövit :D:D:
    IMÁDLAK BENNETEK ÉS CSAK ÍGY TOVÁBBBB

    VálaszTörlés