2010. október 26., kedd

Married Life - 36. fejezet

Sziasztok!

Nem kommentelem, de ti tegyétek – csakis az, aki késztetést érez rá, oké? ;-)
Persze engem motiválna a továbbiakban, ha minél többen éreznétek késztetést :D de rajtatok múlik…
Jó olvasást!

Szil


36. fejezet


- Mióta vagy rosszul reggelente? Más bajod is van? – záporoztak felé a kérdéseim, mivel az elsőre, a legfontosabbra nem válaszolt, csak elfordult. – Kris! – szóltam rá végül keményebben. –Segíts már egy kicsit!
- Nem tudom – suttogta.
Nem tudja.
- Nem tudod? – értetlenkedtem. Hogy nem lehet tudni az ilyet? – Nem tudod, hogy terhes vagy-e?
- Rob – sóhajtotta a nevem. – Nem, nem tudom, hogy az vagyok-e.
Kezdett egyre magasröptűbb lenni ez a beszélgetés.
- Hogyhogy nem tudod? Nem csináltál tesztet? – firtattam homlokráncolva.
- Ha hiszed, ha nem, nem volt rá időm! – Szerelmem hangja egyre magasabb oktávban tündökölt, mire rájöttem, hogy nemcsak én vagyok ideges.
- Oké. – Mondtam lenyugtatva háborgó idegeimet. – Elmegyek és veszek egy tesztet. Megcsináljuk most.
- Egy óra múlva indul a gépünk, délután már programom van – jött a halk kifogás. Ezt nem akartam elhinni. Azt hiszi, kibírom ki tudja meddig, amíg lesz ideje – maximum tíz perce – arra, hogy megcsináljon egy kurva terhességi tesztet?
Éreztem, hogy kezd elfogyni a türelmem, de kényszerítettem magam, hogy ne kezdjek el hisztizni. Az nem férfias.
- Szívem! – búgtam gyengéden, miközben magamhoz öleltem. – Nagyon szeretném tudni, lesz-e kisbabánk.
Alighogy kimondtam, a szívem egyszerre kezdett repesni a boldogságtól, és zuhanni az akadályoktól, ami miatt most mégsem lenne okos dolog még egy babát bevállalni. Kristen is észrevette ezt rajtam. És elsápadt. Majd eltolt magától.
- Te nem akarod ezt a gyereket – suttogta zaklatottan. Kicsordultak a könnyei, és a kezét az ajkaira tapasztotta. Aztán kiszaladt a fürdőből. Egyenesen a gyerekszobába – én meg utána.
- Nem arról van szó, hogy nem akarom – vitáztam vele. Miért is nem mondtam el neki előbb az anyagi gondjainkat? – tépelődtem. Most meg baromira nem illene a helyzethez. Később. Vagy majd megoldom – döntöttem. Kell nekem ez a baba!! – Még azt sem tudjuk, hogy létezik-e – mondtam ehelyett óvatosan. És halkan, mert Kris közben felemelte Beckyt a kiságyból, és ébresztgetni kezdte, míg a másik kezével elkezdte összeszedegetni a pici holmijait.
- Oké, vedd meg a kurva tesztet! – kiabált rám.
Ezzel több dolgot is megoldott, bár fájt kicsit a hangnem, amit használt. De Becky legalább felébredt, és én is rohantam megkeresni a kocsikulcsokat. Aztán az autóig. Már benne ültem, amikor rádöbbentem, hogy szinte meztelen vagyok – egyetlen szál boxer takarta a lényegemet, de még cipőt sem húztam. Akkor ezért volt furcsa a pedál tapintása a meztelen talpammal…
Visszarohantam a házba. Kristen már Beckyt öltöztette, fel sem pillantott – tán észre sem vett – mialatt én is villámsebesen magamra rángattam két ruhadarabot, egy cipőt, és ismét az ajtóhoz szaladtam.
Aztán be a kocsiba, és padlógáz. Igen ám, de hol van itt gyógyszertár? – estem majdnem kétségbe, de aztán eszembe jutott, azokat mindig valami kereszttel vagy x-szel jelölik, csak kiszúrom. Próbáltam minél lassabban vezetni, hogy ne menjek el egy mellett sem, de semmi. Felhívtam Steph-et, aki persze nem volt kegyes hozzám, mert nem azonnal diktálta a címet, ahogy azt elvártam volna
- Mi az? Becky beteg megint?
- Ki vagy rúgva, ha nem mondasz egyet két másodpercen belül! – ordítottam a telefonba.
- Oké, Rob, nyugi. Hol vagy most?
Körülnéztem, de egy árva utcatábla sem volt kirakva sehova. Tovább csordogáltam az autóval, de semmi.
- Fogalmam sincs. Ez egy szellemváros! – Éreztem, hogy kezdek kifutni az időből.
- El tudod mondani, mit látsz, ha körülnézel? Valami jellegzetes épületet keress, vagy hasonlót. – Semmi nem volt, ami jellegzetesnek számított volna. – Akkor kapcsold be a GPS-t.
- Basszus, miért csak most mondod? – vitáztam vele. Nekem sem jutott eszembe, de most nem ez volt a lényeg. Valakin le kellett vezetnem a dühömet. És főleg a pánikomat.
Steph könnyen elmagyarázta, hogy is működik a ketyere, aztán bepötyögtem a címet, és már dobta is ki az útvonalat. Pontosan húsz méterrel előttem volt egy gyógyszertár. Egy hadsereg álldogált előtte. De minimum öten. Most nyitott ugyanis, és még ők se jutottak be.
Az órámra néztem, kettő perc múlva nyolc. Reméltem, hogy nyolckor nyit, így a kocsiban vártam ki a maradék két percet, addig álruhát rántva magamra a kesztyűtartóból. Szép kis szalagcím lenne, „Robert Pattinson terhességi tesztet vásárol. Vajon megengedheti magának a mostani lecsúszott anyagi helyzetében, hogy még egy gyereket vállaljon?”.
Felnyögtem a gondolattól, hogy a válasz lehet, hogy nem. Aztán én kiáltottam magamban: NEM! Kizárt, hogy ne tudjuk megoldani. A patika végül kinyitott, beözönlöttek a várakozók. Én is betódultam utánuk. Egyetlen kiszolgálópult volt. Összeszorítottam a fogaimat, és beálltam a sorba. Negyed órába telt, mire sorra kerültem.
Persze, hogy ekkor döglött be a számítógép.
Lenyeltem egy nem ideillő káromkodást, és körülnéztem. Senki más nem volt itt rajtam kívül. Lekaptam a fejemről a napszemüveget és a sapkát, majd a meghökkent, de máris cseppfolyósodni kezdő fiatal gyógyszerész felé fordultam.
- Ezt… nem… hiszem… el… - nyöszörögte. Aztán elkiáltotta magát. – Vera! Nem fogod elhinni, ki áll itt előttem!
- Kérem, ne! Sürgős szükségem van a segítségére! – kérleltem halkan. Hiába.
- Ugyan ki? A pápa? – jött az unott válasz valahonnan bentről.
- Maga Robert Pattinson! – felelte erre a lány, akit Cloenak hívtak a kitűzője szerint.
- Én a dublőre vagyok – próbáltam meg kiábrándítani, de hasztalan.
- Akkor nem rejtőzött volna álca mögé – mutatott rá a tényekre.
- Oké, én vagyok, de segítsen, kérem!
Közben Vera is előbújt a rejtekéből, és hatalmas szemeket meresztett rám.
- Ezt… nem… hiszem… el… - nyöszörögte.
- Kérem! – kiabáltam el magam. – Adok autogramot vagy bármit, csak azonnal adjanak egy terhességi tesztet!
A hajamba túrtam mérgemben, de ezzel is csak azt értem el, hogy mindketten felnyögtek. A picsába!
- Nem jó a számítógép – jött egy picit később a valamivel higgadtabb, ám annál kiábrándítóbb válasz.
- Adok egy százast, és a borravalót tartsák meg, csak könyörgöm, azonnal adjanak egy terhességi tesztet! – A pánik most már tényleg kezdett eluralkodni rajtam. Eszembe jutott az a lány abban a szállodában isten tudja, hol. Amelyik azt akarta, hogy a mellét dedikáljam. Ezek vajon mit fognak kitalálni?
- A neje terhes, vagy… valamelyik barátnője? – A kérdés Cloetól érkezett. Elkezdte gombolni a blúzát. Már a feltételezés is sértő volt!
- A feleségem! Ő az egyetlen, aki képes felizgatni! – Alighogy kimondtam, rájöttem, hogy ez rám is rossz fényt vethet, de ha egyszer ez volt az igazság. Már láttam magam előtt a következő szalagcímeket: „A szexi ex-vámpír nem bír felizgulni más nők láttán, csak a feleségétől. Vagy lehet, hogy impotens?!”
- Itt van – dugta elém a dobozkát Vera, de elrántotta a kezét, mikor érte nyúltam. Igen, sejtettem, hogy nem fogják elhinni. – Ingyen is a tied lehet, édes, de kérek cserébe valamit! – szabta meg a feltételeket.
- Mit? – nyögtem.
- Egy harapást a nyakamra, de látszódjon ám! – Ezzel fogta magát, előjött a pult mögül, majd elém lépett, hátrarázta a haját, és várta, hogy cselekedjek. Én nem jutottam szóhoz a döbbenettől, Cloe viszont felkuncogott. Volt egy érzésem, hogy ő is kér…
Valamiért úgy éreztem, nem hatna rájuk – rájuk SEM! – a mosolyom, ezért nyeltem egyet, a lány nyaka fölé hajoltam… és mielőtt elértem volna, kikaptam a kezéből a tesztes dobozt. Magához térni sem volt ideje, olyan gyors voltam a továbbiakban. Akár egy vámpír – fintorogtam egy jóízűt.
Aztán nyomtam egy puszit az arcára – ezzel is eldicsekedhet, bár nem olyan látványos alapon –, aláírtam a százdolcsist, amit amúgy sem költöttek volna el soha, hisz tőlem kapták – fintorogtam még egyet  –, végül pát intettem, és otthagytam a két döbbent leányzót.
Bevetődtem a kocsiba, és újabb padlógázzal téptem… volna vissza, de eltévedtem. A GPS mentett ki a bajból, bár ehhez megint Steph telefonos segítségére volt szükségem, mert nem tudtam a pontos címemet. Mindig Dean hozott-vitt a házba, nem jegyeztem meg. Feleslegesnek tartottam erre a pár hónapra, amíg itt lakom.
Amint a ház elé kanyarodtam, láttam, hogy Kris már a taxiba pakolja be Beckyt.
Nem mehetnek el! Még nem! – kiáltottam magamban, majd hangosan is:
- Várj! Nem mehetsz el! Tudni akarom, lesz-e gyerekünk! – rohantam oda hozzájuk.
- Megvetted? Jó. A gépen megcsinálom – vette el szerelmem a kezemből a benne szorongatott dobozkát, és túl higgadtnak tűnt. A kezdeti dühe ellenére félelmetesen higgadtnak.
- De én is akarom tudni! – suttogtam könyörögve.
- Negyed órán belül már a levegőben kell lennem, most nincs rá idő! – vitázott velem.
- Magángéppel mentek, kicsit később, majd Dean elintézni, csak… kérlek! – ragadtam meg a karját, hogy ne tudjon beszállni. Ráadásul puszi nélkül akart itthagyni. A kezemre nézett, majd a szemembe. – Nem bírom ki, hogy csak órák múlva tudhatom meg.
Kris egy percig habozott még, majd bólintott. Megkönnyebbülésemben hatalmas sóhaj szakadt ki a torkomból. Azonnal előkaptam a mobilomat, mialatt kivettem Beckyt a gyerekülésből, és magamhoz szorítottam.
- Lehet, hogy kishúgod lesz – suttogtam neki, és elkezdtem vele táncikálni a taxi mellett, míg arra vártam, hogy Dean felvegye a telefont. Az én kis hercegnőmnek tetszett a mutatvány, mert kacagni kezdett a hullámzó mozgástól, amiben részesítettem.
Kristen kivette az utazótáskát, kifizette, majd elküldte közben a taxit.
Steph-et tárcsáztam inkább, mert Dean valamivel nagyon kiüthette magát.
- Mi van már megint? – lihegte a mindenesem.
- Bocs, rosszkor hívlak… Csak nem értem el Deant, és reméltem, hogy…
- Rob! – nyögte. – Nyögd ki. Öt másodperced van.
- Kéne egy magángép, ami elviszi Kriséket egy óra múlva.
- Oké! – Ezzel le is tette. Voltak elképzeléseim, mit csinált éppen. Még egy pillanatig döbbenten bámultam a kezemben tartott mobilt, majd vállat vontam. Most az sem érdekelt volna, ha maga az amerikai elnök dolgozik éppen Steph-en. Szerelmem felé fordultam, aztán kicseréltem Beckyt az ő kezében szorongatott csomagra, és a ház felé indultunk.
Egyből bezavartam a fürdőbe, hogy azonnal csinálja meg. két perc múlva jött is vissza. Addig lovacskáztattam a lányunkat a térdemen, amely ezzel abba is maradt. Kris leült mellém a kanapéra, és lehunyt szemmel várta az eredményt. Egyelőre egy csík látszott. A gyomrom görcsbe rándult, és a szívem a torkomban dobogott.
Már azt hittem, megláttam egy halvány második csíkot, amikor fogta a kis izét, és a háta mögé rejtette.
- Mit lesz, ha pozitív? – kérdezte rémülten. Erre a kérdésre még nem voltam felkészülve.
Leraktam Beckyt a szőnyegre, a kezébe adtam a maciját, és Kris felé fordultam.
- Előbb tudjuk meg, hogy az-e. Ha igen, akkor gondolkodunk, hogy oldjuk meg, de menni fog – próbáltam megnyugtatni, hogy részemről nincs akadálya még egy babának.
Ekkor elsírta magát. Egyre több jelet produkált, amely arra utalt, hogy tényleg terhes, de még nem mutatta meg, hogy valóban az-e.
- Tudok az anyagi gondjainkról – nyögte szipogva.
Ezzel belém rekesztette a levegőt egy pillanatra.
- Honnan? – sápadtam el. Nem akartam, hogy megtudja.
- Steph elmondta.
- Micsoda? – tomboltam. – Kirúgom!
- Ne rúgd ki, jót akart.
A mai napon saját magam akartam neki elmondani, nem Steph közreműködésével. Bár nekem sem lett volna rá időm. Elaludtunk, aztán ő máris rohant volna vissza a turnéra.
- Nem érdekel, hogy jót akart-e, semmi köze hozzá.
A tény ettől még tény maradt, tényleg szarban voltunk.
- Nem kell aggódnod, nekem van egy ötletem – törölte le a könnyeit az arcáról kedvesem, és bizakodva felém fordult.
- Mi lenne az? – gyanakodtam. Volt egy olyan érzésem, hogy nem leszek elragadtatva attól, amit kitalált.
- Akarnak egy folytatást – adta meg a kegyelemdöfést.
Lesápadtam – ma már nem először. Hogy folytatást akarnak abból a szennyből, amit forgatott? Ez kizárt. Felröhögtem.
- És az miről szólna? Szex orrvérzésig? – Nem akartam őt többé Mike vagy Luke, vagy akárki más karjaiban látni. Még ha csak egy film kedvéért történne.
- Nem kell bunkónak lenned – feleselt. Jogosan. – Van tán jobb ötleted?
- Éppenséggel van. Már mondtam Steph-nek is – bólintottam.
- Neki mondtad, ja, csak a feleségednek felejtettél el szólni, hogy akár el is válhatnánk, akkor sem tudnál több időt tölteni a családoddal mint így… Miért csinálod ezt, Rob? – Kris kezdett hisztérikussá válni. Azon gondolkodtam, ezt mi válthatta ki nála.
- Nem akarom, hogy megcsináld a forgatást. Tudom, hogy sokat kerestél vele, de ez nem számít. Az én dolgom eltartani a családomat! – néztem rá komolyan. Úgy is gondoltam.
- Legalább ezegyszer félretehetnéd a kurva férfiúi büszkeségedet! – pattant fel a kanapéról, és elkezdett fel-alá járkálni. – Most is ott van a teljes összeg a számlámon, amit kaptam. Lehet, hogy te csődben vagy lassan, de azt tudjuk használni – állt meg előttem esdekelve.
- Szívem… – sóhajtottam, és megfogtam a kezét. A szemébe néztem. Elgondolkodtam.
Két lehetőségem van. Vagy hagyom, hogy Kris megcsinálja a második filmet, és ezáltal nekem nem kell a tébolyig forgatnom az elkövetkező legalább két évben megállás nélkül, vagy… vagy forgatok, és elveszítem a családomat.
Egyik lehetőség sem tetszett. De a családom volt fontosabb.
- Rendben. Vagyis… Mikor lenne a folytatás? – kérdeztem.
Kris erre már láthatóan kellemetlenebbül érezte magát. A félelmeim feléledtek. Mindjárt közli, hogy amint véget ér a turné, és ezzel az együttléteinknek megint annyi. Még nekem is legalább egy hónapig tart a forgatás.
- Hat hét múlva… - suttogta szemlesütve.
- Mi? – Szinte beletrafáltam. Két hetünk lesz tehát, hogy biztosítsuk egymást sírig tartó szerelmünkről, mielőtt újra ágyba bújik a jó ég tudja, hány idegen pasassal. És Mike-kal. – A rohadt életbe.
Vettem egy mély lélegzetet. Majd még egy párat. Kris elhátrált tőlem, és az ablakhoz lépett.
- Sajnálom, de ha ez az ára, hogy együtt lehessünk… Neked akkor épp szüneted lesz, amíg dolgozom, és tudsz vigyázni Beckyre. Bejöhettek majd a stúdióba is. És nem fogja megtudni a világ, hogy anyagilag rossz passzban vagyunk – magyarázta halkan azt, amin nekem is forgott az agyam éppen.
Tudtam, hogy ez lenne – ez lesz! – a jó megoldás, csak még nem emésztettem meg. aztán eszembe jutott valami más.
- Mi lenne, ha én is szerepelnék a filmben? – vetettem fel. – Dupla gázsit kapnánk, és veled lehetnék egész nap…
Kedvesem rám bámult, majd ezúttal ő nevetett fel. A könnye is majd’ kicsordult.
- El tudod képzelni magad Mike-kal egy jelenetben, amint… ő is, meg te is… és… én…
Igaza volt. Máris gyilkolhatnékom támadt a gondolatra. Sőt, Mike-ot biztosan megölném, ott helyben. Aztán engem lecsuknának és Krisre maradna Becky felnevelése…
És a másik babáé. Majdnem megfeledkeztem róla!
Felálltam, és közelebb léptem Kristenhez.
- Hol a teszt? – kérdeztem gyorsan. Egy pillanatra zavarba jött, majd a farzsebébe nyúlt, és előhúzta.
Dermedten vártam, hogy mi lesz az eredmény.
Nem mertem megnézni magam, tőle akartam hallani.
Ő viszont elsápadt, aztán a szája elé rakta a kezét, és a fürdőbe rohant.
Ezúttal magára zárta az ajtót – persze a tesztet is vitte, így segíteni sem tudtam neki a rosszulléténél, és azt sem tudtam MÉG MINDIG, hogy apa leszek-e ismét, vagy sem.
Idegesen hallgattam Kris öklendezéseit, majd csend. Szólongatni kezdtem, de nem válaszolt. Már éppen felmértem az ajtó paramétereit, hogy vajon be tudom-e törni, amikor hallottam, hogy megnyitja a csapot.
Aztán kattant a zár.
Holtsápadt szerelmem kilépett az ajtón. A kezei üresek voltak. Egyből magamhoz rántottam, és a farzsebét taperoltam, hogy végre én is láthassam, mennyi a csík!
De nem volt ott a teszt.
- Kidobtad? – kérdeztem.
- Nem… - rázta meg a fejét, majd a háta mögé bökött. Megláttam a mosdó szélén. Ő viszont megingott, így tartanom kellett, mialatt odanyúltam érte.
Ezután a kanapéhoz támogattam, az ölembe ültettem, és felemeltem a kis cuccot.
Csak néztem, de nem bírtam felfogni.
- Sajnálom… - súgta Kristen. Nem értettem mit sajnál. Megkérdeztem. – Hogy így alakult – felelte. – Biztosan nem erre számítottál, vagy nem ezt akartad…
Ezek szerint – a szomorú hanghordozásából ítélve ő így akarta, hogy történjen. És… de hiszen én is!
Még mindig a kütyüt bámultam. Mi az, hogy sajnálja, hogy így alakult? Én nem! Ekkora öröm nem adódik az ember életében minden nap!
A tesztet elhajítottam, őt pedig csókolni kezdtem, hevesen, és vadul, minden szerelmemet és szenvedélyemet beleadva. Egy álmom vált valóra! Főleg így, hogy viszonozta a csókomat végre. Nem maradt más a világon, csak mi ketten.
Becky hangocskája rángatott vissza a valóságba a mennyországból, melyet kedvesem közelsége váltott ki belőlem. És a tény, hogy… mekkora mázlisták vagyunk!
Végre ő is boldognak tűnt. Csak kicsit aggodalmasnak is egyben, de a boldogsága volt a hangsúlyosabb.
- Akkor tehát… - kezdtem, de elszorult a torkom. És könnyek is csípni kezdték a szemeimet. – Most ez azt jelenti, hogy…
- Azt hiszem – mosolygott vissza rám életem legfőbb értelme.
- Szeretlek! – suttogtam – valószínűleg bambán vigyorogva közben –, és puszikkal borítottam az arcát, száját, nyakát. Viszonozta a vallomásomat.
Utána egyszerre mondtuk ki a nyilvánvalót. Ezt követően pedig a tekintetünk beszélgetett a szánk helyett. Nem volt kétséges, hogyan döntünk. Belevágunk.
Sőt, a lányunk is kacarászva kiáltozott:
- Baba!

18 megjegyzés:

  1. TUDTAM TUDTAM TUDTAM TUDTAM TUDTAM TUDTAM :DD
    de jó :) :D
    köszi csajok :D (L)
    :D nagyon jó fejezet lett :D
    Rob és Kris vállalja el a filmet :DD az olyan izgi lenne :D
    nagyon várom a kövit :)
    ja és terhesen remélem nem tud dolgozni Kristen :P
    :D
    (L)

    VálaszTörlés
  2. jajj gyerekek ez olyan szép lett :)
    mégegy baba tökjó :D
    viszont h mégegy részt akarnak a filmről :O
    namind1 kíváncsian várom a kövi részt :)

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!

    Először is kösz a képet! :D Gyönyörűen meseszép!
    Egy baba? Vagyis fogtam és értem, hogy tényleg lesz még egy baba, de a jó életbe minek még egy Mike-os film? Csoda, hogy Rob kiakad? Hmmm de érdekes ötlet, hogy Rob is szerepeljen benne.
    Túl vizuális vagyok azt hiszem, mert látom ezt a hármast kamatyolni és meg kell hagyni Mike valahogy nagyon nagyon furán fest a képen! Mondjuk a ruhás képeitől is rosszul vagyok nem még attól, hogy meztelenkedjen! Na jó nem rágom bele magam jobban! :)
    Ha tényleg dupla gázsit kapnának Rob nem lenne sokat távol és jobban kiélvezhetné a kispapaságot, nem úgy mint Becky-nél! Krisnek is nagyobb szüksége lesz rá mivel az egyik kicsi a másik pici lesz!
    Örülök, hogy Steph-ék kibékülése is sikerült! Valószínűleg Dean dolgozott rajta nem az elnök! :D
    A patikás csajokat meg nekifutásból kellet volna hátba rúgni nem pedig jót tenni nekik!
    Nagyon jó volt köszi! Alig várom a következőt!

    VálaszTörlés
  4. sziasztok!:DDD
    nagyon jó lett:DDD
    Rob és a záporozó kérdései:D "kényszerítettem magam, hogy ne kezdjek el hisztizni. Az nem férfias." és a hiszti:DDD
    hát ezt muszáj idézenm: "Már benne ültem, amikor rádöbbentem, hogy szinte meztelen vagyok – egyetlen szál boxer takarta a lényegemet" ez egyszerűen AHHHHHHHHHHHH.... (vizualizáltam:PPP)
    hát ez kész:DDD nagyon bírom Robot:DDD nem talál gyógyszertárat, hívja Stephet... megfenyegeti:DDD (ofkórsz:DDD ezt imádom benne:D) és naná, h egy NŐ! oldja meg a problémát: "Akkor kapcsold be a GPS-t." ez ütött ez a poén:DDD ez nagyon jó lett benne:DDD oké Rob szét van esve, ofkórsz, alap, természetes, de úgy bírom:DDD tök jó, h ez benne van:D
    :DDD hát ez nagyon jóóóóóóóó:DDD szalagcím:DDD és: "Összeszorítottam a fogaimat, és beálltam a sorba. Negyed órába telt, mire sorra kerültem.
    Persze, hogy ekkor döglött be a számítógép.
    Lenyeltem egy nem ideillő káromkodást, és körülnéztem.":DDD szegény Rob tök ideg, és akkor jön még az O M G-k sora:DDDDDDDDDDDDDD
    oké! bevallom nőiesen: SOSEM tudom mikor van friss, SOSEM tudom, h hol vannak helyileg, SOSEM tudom melyikőtök írja a fejit, de ez most NAGYON ODA LETT RAKVA!!!!!! "A hajamba túrtam mérgemben, de ezzel is csak azt értem el, hogy mindketten felnyögtek. A picsába!" NEKEM ITT VAN VÉGEM............. hajtúrás......... (most megnézek 1-2-3-..... vidit és folytatom... elképzeltem...)
    AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH:DDD
    és SZALAGCÍM!!!! "„A szexi ex-vámpír nem bír felizgulni más nők láttán, csak a feleségétől. Vagy lehet, hogy impotens?!” ez kééééééééééész:D nagyon tetszik!!!!!:DDD
    és BÁJT!!!! EZ AZ!!! AHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!:DDD
    FINTORGOTT???? -------> VIZÍÓM TÁMADT.... AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH:DDD
    "Aztán nyomtam egy puszit az arcára – ezzel is eldicsekedhet, bár nem olyan látványos alapon –, aláírtam a százdolcsist, amit amúgy sem költöttek volna el soha, hisz tőlem kapták – fintorogtam még egyet –, végül pát intettem, és otthagytam a két döbbent leányzót." ez az! csak hipp-hopp, slussz-passz, elillan... oké, engem fel kellett volna mosni a padlóról....:DDD
    és eltévedt hazafelééééé:DDDD nem tudta a saját címét!!!! ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ:DDD ez nagyon tetszik!!!:DDD
    azt is elképzeltem, ahogy Rob lovacskáztatja Beckyt:DDD szegény gyerek:DDD pattogott, mint egy gumilabda, mi?!:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
    Steph:DDDD hát valszeg nem az elnök dolgozott rajta:DDD Rob megint kirúgta:DDD oké, nem, de napi hényszor? ez haláli! egyszer bemondja majd Steph, h "Igen, Rob, tudom, ki vagyok rúgva... ma már tizedszerre, de semmi gáz, akkor hnap reggel találkozunk a megbeszélésen, öltönyben gyere!:DDDD"
    szegény Rob! nem semmi napja van:SSS ilyen döntések.... diszizsönsz, diszizsönsz:DDDD
    "- Mi lenne, ha én is szerepelnék a filmben? – vetettem fel. – Dupla gázsit kapnánk, és veled lehetnék egész nap…" ez egy jó ötlet!!!!!! bízom benne, h vmi csoda folytán mégiscsak sikerül:DDD
    és isteni lett a befejezés:DDD
    "- Akkor tehát… - kezdtem, de elszorult a torkom. És könnyek is csípni kezdték a szemeimet. – Most ez azt jelenti, hogy…
    - Azt hiszem – mosolygott vissza rám életem legfőbb értelme.
    - Szeretlek! – suttogtam – valószínűleg bambán vigyorogva közben –" EZ BAROMIRA TETSZETT!!!!!!!!!!!!!! ez annyira filmszerű! tiszta AHHHHHHHHHHH, meghitt, romantikus, megérint, el tudom képzelni, és ez a párbeszéd, a nonverbális jelek, nagyon AHHHHHHHHHHHHHHH, ez nekem BRUTÁL TÖVIG TETSZETT!!!!
    már megint van egy olyan feji, amit a most azonnal elolvasok még egyszer című képzeletbeli listámra írok!
    NAGYON TETSZIK!!!!!!!!! MEGALÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁJK:DDD
    nagyon várom a kövit!!!!!

    ui.: IMÁDOM! IMÁDLAK TITEKET! (LLL)

    VálaszTörlés
  5. Hali!
    Nagyon jó lett és tök jó h lesz baba!!!!:DÉn nagyon örülök neki!!!!:D De az egész nagyon jó lett!!:)
    Jah meg még az h kiváncsi leszek h Kris akkor így is elvállalja e majd a filmet, de addig sok minden fog történni van egy olyan érzésem!!!!:D
    Nagyon jó volt és várom a kövit!!!:)
    Zsuzs

    VálaszTörlés
  6. Csajok!!!!

    Hát ez aztán remek lett, de majd megvesztem az egész rész alatt, hogy akkor most Kris terhes vagy nem!!??
    Izgi volt az első betűtől az utolsóig!!!:)
    De remélem nem vállalja Kris a film folytatását, az olyan furi lenne és persze egymillio probléma okozója:)
    Biztos vagyok senki nem csalódna ha más bonyodalmakat kreálnátok. A Ti fantáziátokkal ....
    De nehogy túlzásba essetek!!!:)
    Szuper volt!!!!!!!
    Várom a folytatást, pusz: Marietta

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok!

    Hümmm, édesek voltak, csak ez a sok huzavona... :)
    Nah, akkor jön a következő baba. Nagyon kíváncsi leszek, hogy mit hoznak még össze, és hogy az életük összeomlik-e egyszer (még egyszer), vagy sem. Meg hogy egyáltalán mi lesz.

    Várom a pénteket, és a folytatást.

    Üdv: Stig _@/"

    VálaszTörlés
  8. NAGYON-NAGYON-NYGYON OTT VOLT EZ A RÉSZ!!! Végig izgi volt, mire végre kiderült mi a helyzet, de ugyanakkor vicces is az egész "tortúra" amin keresztülmentek a "megoldásig" és olyan cukik voltak a végén :-) SZUPER LETT AZ EGÉSZ!!! Nagyon tutin megírtad!!! Köszi! Várom már a folytatást, kíváncsi vagyok mi lesz még, hogyn birkóznak meg a problémákkal így, hogy baba is lesz :-) Imádom!

    VálaszTörlés
  9. Sziasztok!
    Hát Szil, drága, ez a fejezet eszméletlenül jó lett!!!!
    Azon akkorát röhögtem, amikor olvastam, hogy szinte meztelenül indult el Rob, még jó hogy nem volt itthon senki sem :D
    „Felhívtam Steph-et, aki persze nem volt kegyes hozzám, mert nem azonnal diktálta a címet, ahogy azt elvártam volna”
    „- Ki vagy rúgva, ha nem mondasz egyet két másodpercen belül! – ordítottam a telefonba.”
    :DDD ... de türelmetlen vki ...:)))
    és 20 méterrel arrébb volt egy gyógyszertár ... istenem :))))) Még jó hogy ki nem szúrta a szemét.
    Hadsereg = 5 fő :DDD
    „A hajamba túrtam mérgemben, de ezzel is csak azt értem el, hogy mindketten felnyögtek. A picsába!” :DDDDD … hát ez haláli.
    És utána nem talál haza, mert a címét sem tudja … :D Férfiak!
    Ez a rész most nagyot dobott a hangulatomon.;)
    Kíváncsi vagyok milyen bonyodalmak lesznek még a "folytatás film" miatt. Mert biztos lesznek ...
    Szuper volt, nagyon várom a folytatást :)
    Jufi

    VálaszTörlés
  10. Éljen, éljen jön még egy baba! És sok féltékenykedés, ha Kris elvállalja a második rész forgatását.
    És most már ugye lassan vége lesz a promós útnak? És az ágyjelenetek besűrösödnek.:)
    Köszi nektek NAGYON JÓK VAGYTOK!Csak így tovább!

    VálaszTörlés
  11. OMG OMG YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE nah a sok munka meghozzta a gyümölcsét XD mÉG egy baba :D:D:D Robci te tudsz valamit xD
    NAgyon örülök neki :D:D:D:D:
    Hát Kristen remélem csak úgy válalja el a filmet ha Rob is szerepelni fog benne xD az nagyon ott lenne XD XD XD xD xD xD XD
    NAgyon várom a kövit IMÁDOM minden egyes betűiteket :D:D:D:D:D::D:D:D:D:D:D:DD:
    :D::D:D:D:D:D:D:D::D
    Grat a babához :D:D:D:D:::D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D::D:D:D:D:D:D:D::DDDDDDDDDDDDDDDDDDD::DD:D:D:D::DD:.d.:D:.D..:D.D..D:D:D::D:D:D:D:DD::D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D:DD::D.d.d:D:D:D:D:D::D:DD:D::D:D:D:D

    VálaszTörlés
  12. Szia. Hűha még egy gyerek :D nagyon örülök neki :) De nem tetszik az, hogy Kris folytatni akarja azt a filmet, szerintem még is jobb lenne, ha Rob is játszana benne. Mik lennének akkor itt :D Szinte röhögő görcsöt kaptam mikor olvastam, hogy Rob mennyit kinlódott, hogy eljusson egy nyamvadt gyógyszertárig :)) Mi lenne a férfiakkal nők nélkül....:)) De, hogy még a saját cimét se tudja....Itt volt az a pillanat amikor anyám bejött, hogy megnézze miért röhögök olyan jóizűen. Nos nagyon örülök a babának és remélem, sőt úgy lenne a legjobb ha Rob is játszana a filmben :D Alig várom a kövit.
    puszi Anita

    VálaszTörlés
  13. juj Beckynek lesz kistesója :D:D dejó :D:D hogy mondta már hogy BABA xD
    szuper lett :D
    puszi
    Grétus

    VálaszTörlés
  14. Jaj lányok. Ez a fejezet nagyon-nagyon szuper volt. Annyira örülök, hogy Kristen terhes, ennél szebb dolog egy nővel nem is történhet!:)
    Rob is örül, Becky is...tökéletes.:)
    Viszont, nekem van pár dolog, ami feltűnt, és tudom, hogy nem az én véleményem a lényeg, de azért leírom.
    Szóval, kicsit furcsának találom, hogy Kristen úgy viselkedik Beckyvel, mintha csak az Ő lánya lenne, és Robnak nem lenne annyi köze hozzá, mint Neki. Hogy ezt miből érzem? Nos, például, mikor meglátta Robot a szőke lánnyal, már szállt is volna vissza a kocsiba, anélkül, hogy Robnak oda adta volna, vagy hagyta volna őket. Úgy akart elmenni, hogy nem is köszönhet a lánya az apjának és mikor Rob érte nyúlt, még el is húzta.
    Vagy, mikor még régebben volt az a nagy veszekedésük, úgy lelépett Beckyvel, mintha csak neki lenne joga hozzá, és oda sem vitte Robnak, semmi. De ez csak pár nagyobb példa arra, ami kicsikben is megmutatkozik. Ugyan akkor pedig, olyan jól írjátok le, mikor a pici Robbal van. A kölcsönös ragaszkodásukat, a csodás kapcsolatukat. Csak ez nekem kicsit furcsa, mármint Kris viselkedése az ilyen esetekben.
    Meg ez a film. Értem én, hogy pénz kell, és nem is lenne baj, ha elvállalná a második részét, de most terhes. Így is le fogja forgatni? Ez nekem nem tetszik...
    Remélem, nem sértődtök meg, mert ez nem bántás. Csak leírtam, hogy nekem mi az, ami kicsit furcsa.:) És teljesen őszintén mondom, semmi rossz szándék nincs bennem, hiszen imádom amit írtok, és lelkes olvasótok vagyok.:) Ez inkább csak néhány észrevétel. Mivel mondtátok, hogy minden érdekel titeket, amit a részekről gondolunk…
    Puszillak benneteket, és köszönöm ezt a csodás részt!:)
    Jessi

    VálaszTörlés
  15. Ahogy a főszereplők úgy én is félek a babától...de azért reménykedem, hogy csak jó dolgok lesznek ezzel kapcsolatban:)

    A fejezet a nagyon tetszett és alig várom a frisst.

    Pusz

    VálaszTörlés
  16. WÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ KISBABA!!!!!!!!!!!!!!! Szupiiiiiii....:D:D:D:D:D FANTASZTIKUS fejezet lett, mint mindig..:D Becky is olyan ari volt a végén *olvadoktőle* :D:D

    puszi: Eszter

    VálaszTörlés
  17. Ujjab baba:)
    Becky nagyon nagyon nagyon aranyos!!bocsánat hogy csak most reagáltam de most tudtam végig olvasni rendesen:)Imádom!
    Pusz:Matuka

    VálaszTörlés
  18. sziasztok!

    hazaértem, jöttem olvasni, elolvastam.
    gyerek lesz... vagy nem? tévedhet a teszt... most komolyan lesz még egy poronty? de... ahj xD én még nem akartam másikat.. de még van visszaút! nem jó tesztet adtak, vagy tudom is én :P
    viszont... az a gyógyszertáras baleset... hát az kész xD - azon röhögtem :P de tök jó lett...
    viszont megyek tovább, olvasni a többit. :)

    sourire

    VálaszTörlés